انتقاد کیهان از علمایی که در برابر حوادث اخیر سکوت کردند؛ مردود شدید!


انتقاد کیهان از علمایی که در برابر حوادث اخیر سکوت کردند؛ مردود شدید!

کیهان نوشت: علمایی که به دفاع از حق و به دفاع از مظلوم نپرداختند و هنوز ساکتند و یا در سخنان خود صراحت به خرج ندادند، در این امتحان سرافراز نبودند.

کیهان با اشاره به موضع‌گیری برخی چهره‌های سیاسی در برابر حوادث اخیر نوشت: آن نماینده‌ای که به صدا و سیما آمد و بدون تحقیق سخن از کشته شدن آن خانم در مقابل دیدگان میلیون‌ها بیننده گفت، در آزمون الهی مردود شده است.

آن‌ها که سکوت کردند و یا مواضع دو پهلو گرفتند، در آزمون مردود شدند. علمایی که به دفاع از حق و به دفاع از مظلوم نپرداختند و هنوز ساکتند و یا در سخنان خود صراحت به خرج ندادند، در این امتحان سرافراز نبودند.

ورزشکاران قلیلی که سر در برف کردند و علی رغم گذشت مدت‌ها از روشن شدن حقایق به دفاع از حق و جبران مواضع و اظهارات دروغ خود نپرداختند، از فتوت و جوانمردی و مرام پهلوانی بدور بودند و رفوزه در این آزمایش شدند.

هنرمندانی که به هر دلیلی در روز‌های ابتدایی این حوادث راه کج را انتخاب کردند و جز اندک به مسیر عدل و انصاف برنگشتند، بهره‌ای از هنر شرافت و صداقت نبرده‌اند و آن‌ها نیز مردود در این آزمون بودند.

عده اندکی از دانشجویان که بر امواج این فتنه سوار شدند و سرمست از این مرکب به بدترین الفاظ و شرورانه‌ترین رفتار، حیثیت مقام علم و دانش و حتی شأن و منزلت برخی دانشگاه‌های خوشنام را برای اولین بار لکه‌دار کردند، نمره صفر گرفتند. آن حزب و گروهی که برموج وحشی‌گری اراذل و اوباش برای مقاصد سیاسی سوار شد، مردود این امتحان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس