قالب و گروه‌های پایگاه تخصصی مسجد رونمایی می‌شود


قالب و گروه‌های پایگاه تخصصی مسجد رونمایی می‌شود

آئین رونمایی از قالب و سرویس‌های پایگاه تخصصی مسجد، با حضور رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، آئین رونمایی از قالب و سرویس های تخصصی «پایگاه تخصصی مسجد»، سه‌شنبه، ۸ آذرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حسین محمد ابراهیم»، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و معاونان و مدیران مرکز رسیدگی به امور مساجد، برگزار می‌شود.

«حمیدرضا حیدری»، مدیر پایگاه تخصصی مسجد، درباره‌ ضرورت تخصصی نمودن قالب این پایگاه، گفت: قالب جدید «پایگاه تخصصی مسجد» و سرویس های تخصصی آن، دسترسی مخاطبان به خصوص ائمه جماعات و کارگزاران مسجدی را به مطالب و محتوای کاربردی تسهیل می کند.

وی افزود: با توجه به فعالیت های مساجد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و همچنین نقش پررنگ مساجد در عرصه‌ «جهاد تبیین»، سرویس‌های تخصصی می تواند علاوه بر ارائه محتوای متناسب و کاربردی، محلی برای انتشار اخبار و گزارش‌های مساجد در این حوزه‌ها باشد. از طرفی به اشتراک گذاشتن ایده‌های مسجدی قابل بهره برداری در مساجد پس از پایش و فرآوری، مد نظر ما بوده است.

مدیر پایگاه تخصصی مسجد در ادامه گفت: پس از ماه‌ها تلاشِ تیم فنی و محتوایی، قالب و سرویس های تخصصی جدید این پایگاه، در دهه اول آذرماه رونمایی می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گروه هایی همچون مسجدخبر، مسجدفرهنگ، مسجدآموز، مسجدنگار، مسجد نماوا، مسجد ایده، مسجدپژوه که همگی فعالیت های تخصصی مسجدی دارند در این روز رونمایی می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو