نقاشی و تصویر سازی آزاد و خلاق با موضوع جام جهانی 2022


نقاشی و تصویر سازی آزاد و خلاق با موضوع جام جهانی 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ هم زمان با آغاز بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات سازمان زیباسازی با رویکرد بازآفرینی ارزش‌های فرهنگی به صورت تخصصی و سفارشی طی فراخوان طراحی، از ۲۰ نفر از...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ هم زمان با آغاز بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات سازمان زیباسازی با رویکرد بازآفرینی ارزش‌های فرهنگی به صورت تخصصی و سفارشی طی فراخوان طراحی، از ۲۰ نفر از هنرمندان حرفه‌ای شناخته شده، دعوت به عمل آورد و طی ورکشاپ برگزار شده در عمارت عین الدوله، آثار ۱۰ نفر از ۲۰ هنرمند دعوت شده توسط اعضای شورای هنری و هیات داوران متشکل از محسن ناصریان، محمدصابر شیخ رضایی و محمدرضا زروئی نصرآبادی با حضور مجید قادری آذر معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی و سید شهاب‌الدین شکیبا، مدیر نقاشی دیواری این معاونت در جلسه داوری، آثار با حضور نامبردگان انتخاب و به مرحله اجرا درآمده است.

گفتنی است سبک و ایده آثار به صورت کاملا آزاد و خلاقانه توسط هنرمندان با مضمون آزادی از آیتم‌های مرتبط با جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فیگور ورزشکاران و حتی با الهام از عکاسی از مردم عادی به صورت آزاد، رئال، کارتونی و ... بوده و در غالب سازه‌های فلزی و تابلو‌های نصب شده در ایستگاه‌های بی آرتی و اتوبوس اجرا شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان