پیروزی ژاپن با کمترین مالکیت توپ، ایران هم هست!


پیروزی ژاپن با کمترین مالکیت توپ، ایران هم هست!

برد دیروز ژاپن مقابل آلمان از لحاظ درصد مالکیت آسیایی‌ها یک رکورد جدید خلق کرد.

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال ژاپن در شرایطی روز گذشته مقابل آلمان به پیروزی رسید که تنها و تنها در 26.1 درصد از زمان بازی مالک توپ بود.

آماری عجیب که البته برای تیم‌های آسیایی در جام جهانی کم‌سابقه نبوده است. طبق آماری که opta منتشر کرده، پیروزی ژاپن در برابر آلمان از نظر برد یک تیم با درصد مالکیت پایین، در رده دوم تاریخ رقابت‌های جام جهانی قرار دارد.

پیش از این و در دوره گذشته جام جهانی، کره جنوبی در یک شگفتی کامل دیگر، آلمان را شکست داده بود که در آن مسابقه، کره‌ای‌ها تنها 26 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتند.

در رده سوم این جدول، بازی سوئیس برابر اسپانیا در جام جهانی 2010 قرار دارد که آنها با 27.1 درصد، توانستند قهرمان آن دوره را در اولین گام با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

پیروزی ژاپن با کمترین مالکیت توپ، ایران هم هست!

برد تاریخی عربستان مقابل آرژانتین در روز سوم رقابت‌ها در شرایطی رقم خورد که شاگردان رنار تنها 30.9 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بودند.

برد خاطره‌انگیز ایران برابر مراکش در جام جهانی 2018 در رده پنجم پیروزی‌هایی است که تیم برنده درصد مالکیت پایین‌تری از حریف خود داشته تا به این ترتیب، ایران هم در این جدول در کنار سه تیم آسیایی دیگر حاضر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...