رئیسی: امروز کشور در حال پیشرفت در عرصه‌های مختلف است


رئیسی: امروز کشور در حال پیشرفت در عرصه‌های مختلف است

رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: با پیشرفت‌های خوبی که در صنایع هسته‌ای و دفاعی، علم و تکنولوژی و نانو داشتیم، افتخارات بسیاری در عرصه‌های علمی جهان کسب کردیم، تصور دشمن این بود که با تهدید و تحریم، تولید در کشور دچار وقفه شود که انجام نشد

رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: دشمنان می‌خواستند با تحریم و تهدید، تجارت و صادرات ما را دچار وقفه کنند، اما صادرات نفتی و غیر نفتی ایران دچار وقفه نشد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جمع مردم اسلامشهر افزود: مردم با اندیشه و با انگیزه‌ای داریم که پشتوانه انقلاب شکوهمند اسلامی هستند، صدق این مدعا یک هزار شهیدی است که این منطقه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رئیس جمهور افزود: این ادعا با وجود جانبازان و ایثارگرانی است که این منطقه تقدیم انقلاب کرده و دیگر فرهنگ ایثار، شهادت، ایستادگی و مقاومت و آداب و رسوم که در همه گویش‌ها و قومیت‌های مختلف در این منطقه در کنار هم انسجام یافته که این انسجام مثال زدنی است.

رئیسی ادامه داد: نقطه مشترک همه در این منطقه زندگی با سلامت و نقطه عطف، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، همه گویش‌ها در پاسداری و صیانت از ارزش‌های اسلامی است، پاسداری و صیانت از خون مطهر شهیدان و ایثار ایثارگران و جانبازی جانبازان است، با تلاش مردم و جوانان این منطقه و تمامی ایران اسلامی با وجود خواست دشمن و تهدید و تحریم‌ها، امروز کشور در حال پیشرفت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و اجتماعی است.

وی گفت: در مراکز تولیدی و صنعتی، همت جوانان ما آن است که با وجود تحریم‌ها مشکلی ایجاد نشود، با پیشرفت‌های خوبی که در صنایع هسته‌ای و دفاعی، علم و تکنولوژی و نانو داشتیم، افتخارات بسیاری در عرصه‌های علمی جهان کسب کردیم، تصور دشمن این بود که با تهدید و تحریم، تولید در کشور دچار وقفه شود که انجام نشد، اراده پولادین مردم باعث شد تا کار و پیشرفت و فعالیت در این کشور به نحوی باشد که هر کسی به کار دانش بنیان نگاه می‌کند، تعجب می‌کند.

رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: دشمنان می‌خواستند با تحریم و تهدید، تجارت و صادرات ما را دچار وقفه کنند، اما صادرات نفتی و غیر نفتی ایران دچار وقفه نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | متلک یک دختر بچه به حامد آهنگی؛ مردم از خنده منفجر شدند