ماتئوس: آلمان همین‌طور بازی کند حذف می‌شود!


ماتئوس: آلمان همین‌طور بازی کند حذف می‌شود!

لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، از عملکرد این تیم در دیدار برابر ژاپن اصلا راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان روز گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ژاپن رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.
شکست شاگردان هانسی فلیک در حالی که ابتدا با یک گل از حریف پیش افتاده بودند باعث شد که یکی از بزرگترین شگفتی‌های جام جهانی 2022 تا به این جای کار رقم خورده باشد.
ماتئوس که به هیچ وجه از نمایش آلمان راضی به نظر نمی‌رسید به بیلد گفت:« اگر ما برابر اسپانیا همین طور که در نیمه دوم این دیدار بازی کردیم بازی کنیم حذف خواهیم شد. این تیم حالا زیر فشار بیشتری است. آنها باید برنده شوند. حتی یک امتیاز هم به احتمال خیلی زیاد برای ما کافی نخواهد بود.»

ماتئوس: آلمان همین‌طور بازی کند حذف می‌شود!


این ستاره سابق تیم ملی آلمان با انتقاد از فلیک اضافه کرد:« تعویض کردن توماس مولر و ایلکای گوندوغان باعث شد که دو بازیکن باتجربه همزمان از تیم خارج شوند و نظم تیمی از دست رفت. ریتم بازی از دست آلمان خارج شد. من همیشه از فلیک حمایت کردم اما چند مورد در بازی امروز بود که واقعا درک نکردم.»
او با اشاره به سبک بازی آلمان در این دیدار اظهار داشت:« نیمه اول خوب بود و ما تیم برتر زمین بودیم ما شانس‌هایی که داشتیم تبدیل به گل نشدند. در نیمه دوم ناگهان همه چیز تغییر کرد و از دست رفت. ژاپن در نیمه دوم با سبک متفاوتی بازی کرد. آنها هجومی‌تر شدند و از نظر فیزیکی بهتر از ما بودند. ما نتوانستیم هیچ راه حلی پیدا کنیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت