مورینیو: از شکست آلمان برابر ژاپن تعجب نکردم


مورینیو: از شکست آلمان برابر ژاپن تعجب نکردم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید پیروزی ژاپن در دیدار برابر آلمان باعث تعجب او نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن روز گذشته در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آلمان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.
این دومین شگفتی جام جهانی 2022 بود که به فاصله 24 ساعت پس از پیروزی تیم ملی عربستان برابر آرژانتین در دیداری باورنکردنی رقم خورد.
رم برای برگزاری اردوی تمرینی در فاصله برگزاری مسابقات جام جهانی به ژاپن سفر کرده و قرار است دیدارهایی دوستانه برابر چند تیم از این کشور برگزار کند و مورینیو دقایقی قبل در نشست خبری در این کشور حضور پیدا کرد.
او در پاسخ به سوالی درباره پیروزی ژاپن برابر آلمان گفت:« واقعیت این است که این بازی را ندیدم. در تختخواب بودم و تلویزیون روشن بود اما به حدی خسته بودم که خوابم برد. به ژاپن به خاطر این برد تبریک می‌گویم اما این اتفاق شگفتی بزرگی برای من نبود. ژاپن تیم خوبی است و در حال رشد است.»

مورینیو: از شکست آلمان برابر ژاپن تعجب نکردم


این مربی پرتغالی درباره دلیل این ادعایش اظهار داشت:« ما در اروپا تمرکز بسیاری روی فردگرایی داریم. من سابقه کار با بازیکنان آسیایی را دارم و خوش شانس هستم چون با بهترین آنها کار کردم. آنها روحیه و ذهنیت درستی دارند و به همین دلیل است که معتقد هستم نتیجه بازی روز گذشته شگفتی بزرگی نبود.»
مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است روزی هدایت تیم ملی ژاپن را برعهده بگیرد اضافه کرد:« در فوتبال نباید گفت هرگز اما فکر نمی‌کنم ژاپن نیازی به من داشته باشد چون آنها مربیان خوبی دارند. صحبت درباره یک پروژه در فوتبال دشوار است اما چنین چیزی برای من بعید به نظر می‌رسد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...