105 نفر از اراذل و اوباش در پایتخت دستگیر شدند


105 نفر از اراذل و اوباش در پایتخت دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمدرضا علیزاده با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان، اظهارداشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز بهارستان با هماهنگی...

105 نفر از اراذل و اوباش در پایتخت دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمدرضا علیزاده با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان، اظهارداشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می‌پرداختند، شناسایی شدند.

وی ادامه داد: در این طرح که با مشارکت رده‌های مختلف انتظامی به اجرا در آمد، ۱۰۵ نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان دستگیر و ۶۱ عدد سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه متهمان جرایمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی و ... را در پرونده کیفری خود دارند؛ تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر