بسته‌های حمایتی ویژه برای مجموعه‌های دانش محور تعریف می‌شود


بسته‌های حمایتی ویژه برای مجموعه‌های دانش محور تعریف می‌شود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در بازدید از شتاب دهنده و مرکز رشد «پرسیس ژن» از ارائه بسته های حمایتی ویژه به فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری خبر داد.

بسته‌های حمایتی ویژه برای مجموعه‌های دانش محور تعریف می‌شود

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی روز پنجشنبه در بازدید از مرکز رشد پرسیس ژن درباره جزییات این بسته حمایتی، گفت: تصمیم داریم در این بسته حمایتی انواع خدمات و تسهیلات مختلف را به مجموعه‌های فناورانه به صورت متمرکز ارائه کنیم. اعتقاد داریم این کار تاثیرات مثبت زیادی خواهد داشت.

وی افزود: پرسیس ژن یک مجموعه موفق در صنعت دارو است و دستاوردهای قابل توجهی برای کشور دارد که باید تلاش کنیم این مدل موفق را به دیگر صنایع هم تسری دهیم.

معاون علمی، فناوری و افتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با تاکید بر حمایت‌های ویژه معاونت علمی از این‌ مجموعه برای تولید سریع‌تر محصولات جدید، بیان کرد: در واقع پرسیس ژن یک مرکز نوآوری واقعی است که بر مبنای شناخت و کشش بازار اقدام به تولید محصول می‌کند. این مدل موفق باید به دیگر صنایع بزرگ هم معرفی شود.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه ضرورت دارد مدل کاری این مجموعه به جریانی اثرگذار در صنایعی چون خودرو، نفت، پتروشیمی، نساجی و غیره بدل شود، افزود: صنایع با این مدل کاری می‌توانند به شکل واقعی توسعه فناورانه و نوآورانه خود را رقم بزنند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری به مدیران شتاب دهنده و مرکز رشد پرسیس ژن توصیه کرد: با برگزاری دوره های آموزشی متعدد زمینه آشنایی صنایع بزرگ با این مدل کاری را فراهم کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)