«به عشق ایران» تماشایی شد


«به عشق ایران» تماشایی شد

دفتر سرود معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیپ تصویری «به عشق ایران» را همزمان با حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ منتشر کرد.

«به عشق ایران» تماشایی شد

به گزارش ایران اکونومیست از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین موزیک ویدئو برای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نام «به عشق ایران» در آستانه دومین بازی تیم ملی در این رویداد منتشر و پخش شد.

این کلیپ تصویری تولید دفتر سرود معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و دومین کار تصویری است که همزمان با دومین بازی تیم ملی فوتبال ایران ساخته و پخش شد.

پیش از این نیز قطعه «تا پای جان برای ایران» از تولیدات انجمن موسیقی ایران به عنوان هدیه‌ای به تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال به آهنگسازی علیرضا دریایی، ترانه‌سرایی احسان افشاری و خوانندگی محمد معتمدی در اولین روز بازی تیم ملی ایران منتشر شد.

دفتر سرود معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ تازگی ‌و با هدف ساماندهی، توانمندسازی، استعدادیابی، هویت‌بخشی و حمایت از گروه‌ها در عرصه سرود کل کشور راه‌اندازی شده است.

بیست ‌و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذرماه امسال در قطر برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال کشورمان ۲۹ آبان ماه در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف انگلیس رفت و در دیدار بعدی خود، چهارم آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف ولز می‌رود و در آخرین دیدار هم هشتم آذرماه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روبه‌روی آمریکا قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است