نیروهای نظامی اجازه آسیب رسیدن به کشور را ندهند


نیروهای نظامی اجازه آسیب رسیدن به کشور را ندهند

قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: نیروهای نظامی می بایست در راستای دفاع از امنیت کشور در عرصه حضور داشته باشند و نباید اجازه داد که آسیبی به کشور وارد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جعفر سبحانی ظهر پنجشنبه در دیدار سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: تقویت قوای نظامی کشور از جمله موضوعات دارای اهمیتی است که باید به آن توجه شود.

مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: نهاد بسیج در حوادث مختلف و همچنین در اغتشاشات اخیر حضور خوبی در میدان داشته و تعدادی از شهدای اخیر نیز از نیروهای بسیجی بودند.

وی عنوان داشت: نیروهای نظامی می‌بایست در راستای دفاع از امنیت کشور در عرصه حضور داشته باشند و نباید اجازه داد که آسیبی به کشور وارد شود.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه تلاش مسئولان باید در راستای جلب رضایت مردم باشد افزود: هم اکنون مردم مشکلات معیشتی دارند که مسئولان باید با هم افزایی و احساس مسئولیت در این زمینه تلاش کنند اما گاهی برخی از افراد توجه لازم به در این خصوص ندارند.

وی عنوان داشت: پیامبر اسلام وقتی وارد مدینه شدند تلاش کرد تا رضایت مردم حاصل شود و به همین دلیل یارانی با ایشان همراه شدند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا رضایتمندی مردم حاصل شود چرا که مردم همواره در طول این سالهای پس از انقلاب اسلامی با نظام و انقلاب همراه بودند.

آیت الله سبحانی تاکید کرد: در برابر دشمن باید به چنان اقتداری دست یافت که تلاش دشمنان خارجی برای آسیب رساندن به کشور امکان پذیر نباشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان