همایش پیاده روی فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


همایش پیاده روی فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، همایش پیاده روی کارکنان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته بسیج و به همت کانون بسیج فرهنگیان این اداره کل آئین پیاده روی فرهنگیان از آموزش و پرورش استان تا گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع فرهنگیان در گلزار شهدای یاسوج با تبریک هفته مبارک بسیج، گفت: بسیج شجره طیبه انقلاب و نیروی کارآمد و مردمی است که در همه عرصه ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

ایمان سبحان نژاد با بیان اینکه بسیج متعلق به قشر و گروه خاصی نیست، افزود: بسیج شبکه گسترده مردمی است که در تحقق رسالت ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد.

وی میدان‌ فعالیت بسیج را میدان‌های ملی از قبیل میدان های دفاع مقدس، سازندگی و خدمات عمومی عنوان کرد و ادامه داد: در همه این میدان ها بسیج افتخارات و دستاوردهای خوبی را در راستای خودکفایی به نمایش گذاشته است که این مفهوم در کلام رهبری به زیبایی متجلی شده است.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، گفت: بسبج به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است که لازمه حرکت امروز جامعه برای فتح قله های تعالی و پیشرفت تفکر و فرهنگ بسیجی است.

سبحان نژاد از رشادت‌ها و دلیرمردان عرصه امنیت به ویژه نیروی مخلص فراجا که در این شرایط دشوار با صبر و عقلانیت زمینه ساز آرامش و امنیت در جامعه هستند تقدیر و تشکر کرد.

وی با تقدیر از حضور پرشور همکاران در همایش پیاده روی هفته بسیج، گفت: بسیج در هیچ ظرفی نمی گنجد، مگر ولایت و هیچ چیزی او را سیراب نمی کند مگر شهادت .

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه لازمه زندگی سالم، نشاط اجتماعی است، افزود: همگانی کردن ورزش یکی از ضرورت های مهم در ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط است که آموزش و پرورش باید در این زمینه پیشگام باشد.

در این آئین باشکوه در جوار قبور مطهر شهدا زیارت عاشورا قرائت شد و یکی از مداحان در وصف شهید و شهادت مدیحه سرایی کردند.

در پایان این آئین از سرهنگ جاماسب بهمنیار، رئیس سازمان بسیح فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!