بازداشت عاملان قتل های خیابانی بم + جزییات تلخ


بازداشت عاملان قتل های خیابانی بم  + جزییات تلخ

حوادث رکنا: عوامل قتل های بم که در دو نزاع خیابانی دو نفر را به قتل رسانده بودند به چنگ پلیس افتادند.

به گزارش رکنا؛ فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری عاملان قتلهای رخ داده در 2 درگیری خیابانی اخیر این شهرستان، بر خویشتن داری و کنترل خشم تاکید کرد.

سرهنگ یوسف سلیمانی دراین باره توضیح داد: در نزاع و درگیری صورت گرفته در دو نقطه از شهرستان در یک ماه اخیر که منجر به ضربه به سر و به کما رفتن 2 نفر شد، این افراد با وجود تلاش های صورت گرفته در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان، جان باختند.

وی با توجه به دستگیری عوامل هر دو نزاع و درگیری منجر به قتل ادامه داد: متاسفانه دعواهای ساده و خیابانی و ناتوانی در کنترل خشم در این حوادث باعث داغدار شدن چندین خانواده شد.

ابن مسئول انتظامی در بررسی شرایط ایجاد این حوادث جبران ناپذیر تصریح کرد: جان هر انسان، بزرگ ترین موهبتی است که خداوند در اختیار او قرار داده از این رو آسیب به آن یا گرفتن آن در قرآن و احادیث مذمت و نکوهش شده است ، چرا که یک لحظه غفلت و ناتوانی در کنترل رفتار در لحظات خشم و عصبانیت، یک عمر پشیمانی را به بار می آورد.

وی اظهار کرد: در همین زمینه باید گفت ارائه آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی نظیر کنترل خشم، افزایش اعتماد به نفس، سعه صدر و قدرت حل مسئله و تصمیم گیری، توسط کارشناسان انتظامی و اجتماعی در کاهش این مولفه و دیگر جرایم و آسیب ها نقش داشته و بسیار مورد تاکید است که در این باره توصیه می شود با دوراندیشی و سعه صدر با مشکلات و اختلافات روبه رو شویم و مسائل را به روش های مسالمت آمیز و از طریق مجاری قانونی حل و فصل کنیم تا هیچ گاه شاهد فقدان عضوی از جامعه و داغدار شدن خانواده ای به سبب مسائل ناخواسته ناشی از هر نوع تنش و درگیری نباشیم.

توکلی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما