بی اطلاعی باشگاه فولاد از استعفای گرشاسبی


بی اطلاعی باشگاه فولاد از استعفای گرشاسبی

مشاور رسانه‌ای باشگاه فولاد می‌گوید به استعفای حمیدرضا گرشاسبی واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، ساعاتی قبل خبری مبنی بر استعفای حمیدرضا گرشاسبی از مدیریت باشگاه فولاد خوزستان منتشر شد اما این مسئله واکنش آرمین مرادی مشاور رسانه‌ای باشگاه فولاد را در پی داشت و او در گفت‌وگویی با خبرنگار ما، گفت: در این دو سال که آقای گرشاسبی با ما کار کرده‌اند، استعفا نداده‌اند.

وی افزود: برای من عجیب است که این خبر منتشر شد چون من چند دقیقه قبل با ایشان صحبت کردم و در حال رسیدگی به امورات باشگاه بودند و کارهایی هم که به ایشان گفتیم، در حال انجام است.

او همچنین گفت: در باشگاه فولاد، اینطور نیست که استعفا در رسانه‌ها داده شود و اگر کسی قصد استعفا داشته باشد، باید مکتوب باشد و به دست اعضای هیات مدیره باشگاه برساند. البته حتی اگر آقای گرشاسبی هم استعفا بدهند، ما مخالفت خواهیم کرد، چون ایشان با ما قرارداد دارند. به هر حال فکر می‌کنم آقای گرشاسبی از کار در باشگاه رضایت دارند.

مرادی در خصوص شایعه استعفا تاکید کرد: آقای گرشاسبی در ارتباط تلفنی که با ما داشتند، گفت اصلا نمی‌دانم موضوع چیست و قسم خوردند که استعفا نداده‌اند. ما گفتیم اگر بخواهید استعفا بدهید باید مکتوب باشد اما ایشان گفتند اصلا بنا به استعفا دادن نیست. هر دو طرف از همکاری رضایت دارند و آقای گرشاسبی هم گفته‌اند که من از زندگی در خوزستان لذت می‌برم و چون خودشان هم خوزستانی هستند، دوست دارند به مردم خوزستان خدمت کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باشگاه فولاد همچنان از جواد نکونام حمایت خواهد کرد، گفت: شرکت فولاد خوزستان و هواداران از آقای نکونام به شدت حمایت خواهند کرد و ما اعتقاد داریم ایشان مثل سال‌های گذشته، افتخار رقم خواهند زد. ما به آقای نکونام ایمان داریم و امیدواریم با ایشان در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مدعی باشیم؛ ما دوباره با جواد خواهیم خندید. حمایت مدیرعامل باشگاه، هیئت مدیره و شرکت فولاد خوزستان و هواداران فولاد از سرمربی ادامه خواهد داشت و خود هواداران هم همیشه می‌گویند ما با او افتخارآفرینی خواهیم کرد چون او را به شدت حرفه‌ای می‌دانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس