قهرمان سنگین وزن کشتی جهان به دنبال انتقام از آکگول


قهرمان سنگین وزن کشتی جهان به دنبال انتقام از آکگول

امیرحسین زارع اعلام کرد در صورت رویارویی دوباره با طاها آکگول تلاش می‌کند شکست مقابل این کشتی گیر عنواندار را جبران کند.

به گزارش مشرق، امیرحسین زارع با بیان اینکه هدف اصلی اش حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ و بازی‌های المپیک پاریس است، گفت: برنامه ریزی من طوری است که باید از رقابت‌های جام تختی وارد چرخه انتخابی تیم ملی شوم و به طور حتم حریفان داخلی خوبی را پیش رو خواهم داشت. البته با نظر کادر فنی قرار است قبل از آن، در یک تورنمنت رنکینک‌دار بین المللی شرکت کنم. به هر حال مثل همیشه تابع نظر کادر فنی هستم.

زارع تصریح کرد: در رقابت‌های بین المللی جایزه بزرگ قرقیزستان کشتی می‌گیرم که گویا در این مسابقات قرار است طاها آکگول ترکیه‌ای و مونختور مغولی نایب قهرمان سال ۲۰۲۲ جهان هم شرکت کنند که من با یکی از این دو مدعی توانمند کشتی خواهم گرفت.

آزادکار سنگین وزن کشورمان خاطرنشان کرد: دوست دارم در تورنمنت قزقیزستان بار دیگر با طاها آکگول عنواندار کشتی بگیرم و شکست رقابت‌های جهانی صربستان را برابر وی جبران کنم. در مسابقات جهانی مقابل آکگول اشتباه کردم و در ثانیه پایانی مبارزه، کشتی برده را باختم. البته از این مبارزه درس بزرگی گرفتم و مطمئنا در رقابت‌های آینده دیگر چنین اشتباهی را نخواهم کرد.

امیر حسین زارع بعد از کسب مدال برنز المپیک توکیو و مدال طلای رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ توانست خود را به عنوان یکی از مدعیان سنگین وزن جهان معرفی کند. وی امسال در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ از رسیدن به فینال بازماند، اما در نهایت توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند. او در نیمه نهایی مسابقات جهانی صربستان، مغلوب طاها آکگول قهرمان بزرگ کشتی جهان و المپیک شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی