نخستین آرامستان جدید تهران افتتاح می‌شود


نخستین آرامستان جدید تهران افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از افتتاح نخستین آرامستان جدید تهران در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جواد تاجیک؛ مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در نشست ماهانه شورای مدیران این سازمان که در سالن گلزار شهدا برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج، داشتن فرهنگ و روحیه بسیجی را راه برون‌رفت از مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: با افتخار معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل هستیم که از جمله آنها داشتن فرهنگ و روحیه بسیجی است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه با اشاره به ماموریت‌های این سازمان برای ارتقاء عملکرد و بهبود کیفی ارائه خدمات به مردم اظهار کرد: مدیران عامل سابق همگی زحمت کشیدند و با روش و منش خود کارهای بسیاری انجام دادند؛ معتقدیم اقدامات خوبی که در گذشته صورت گرفته نباید متوقف شود و باید ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر مبارزه با فساد در مدیریت جدید شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا(س)، گفت: موضوع فساد، خط قرمز ما است و جرئت برخورد با فساد در مدیریت کنونی شهرداری بسیار بالا است. نمی‌گذاریم احساس شود با فساد برخوردی نمی‌شود چراکه این موضوع مردم را به نظام بدبین خواهد کرد.

تاجیک با بیان اینکه بدنبال اقدامات تک‌بعدی نیستیم، تصریح کرد: رسالتی که ما برای خود قائل شدیم این است که سازمان را از ابعاد مختلف رشد دهیم؛ در مدتی که این مسئولیت بر عهده ما قرار گرفته است، اقدامات و تصمیمات در همه ابعاد درحال انجام است. قرار نیست صرفا کار عمرانی یا صرفا فرهنگی انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) به لزوم در دستور کار قرار گرفتن توسعه امور در سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی سازمان اشاره و تصریح کرد: فضای داخلی بهشت زهرا (س) حتماً باید معماری ایرانی اسلامی داشته باشد؛ بهشت زهرا حتما نیاز به مساجد و نمازخانه‌های بیشتری دارد، باید فضای داخلی بهشت زهرا به شعائر اسلامی ـ ایرانی مزین شود همچنین موضوع فرهنگ‌سازی آداب زیارت موضوع بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در رابطه با خود سازمان بهشت زهرا نیز تحول ساختار در دستور کار است که انجام آن باعث ارتقا عملکرد سازمان خواهد شد و فرصتی بوجود خواهد آورد تا افراد در فضای تخصصی رشد کنند.

تاجیک درباره توسعه زیرساخت‌ها و اقدامات عمرانی در بهشت زهرا (س) اضافه کرد: موضوع سایر آرامستان‌ها و توسعه آن در دستور کار است؛ برای ایجاد آرامستان‌ها جدید نیز اقدامات خوبی در حال انجام است که انشالله نخستین آرامستان تا 6 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در پایان با اشاره به لزوم انجام اقداماتی که کیفیت ارائه خدمات به مردم را ارتقاء خواهد داد، افزود: تمرکززدایی از پایانه آمبولانس‌های بهشت‌زهرا درحال انجام است تا بتوانیم خدمات به مردم را در سریعتر زمان انجام دهیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق