دیار خودرو با سورپرایز آفرودی در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 + عکس


دیار خودرو با سورپرایز آفرودی در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 + عکس

شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور تولیدکنندگان و مونتاژکاران مطرح کشور از تاریخ ۳ الی ۶ آذرماه ۱۴۰۱ در محل جدید نمایشگاه‌های اصفهان واقع...

شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور تولیدکنندگان و مونتاژکاران مطرح کشور از تاریخ ۳ الی ۶ آذرماه ۱۴۰۱ در محل جدید نمایشگاه‌های اصفهان واقع در کمربندی شرق برگزار شده است. علاقه‌مندان از ساعت ۱۵ الی ۲۱ می‌توانند به صورت رایگان وارد نمایشگاه شده و از غرفه‌های مختلف بازدید کنند.

شرکت‌های خودروسازی متعدد با جدیدترین محصولات خود پا به نمایشگاه گذاشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به گروه صنعتی دیار خودرو اشاره کرد. در غرفه این شرکت، سه محصول جذاب به نمایش گذاشته شده که توجه هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کنند.

سری BJ40 بایک با برند و لوگوی دیار، سورپرایز این شرکت در نمایشگاه اصفهان است. این خودروی شاسی‌بلند در دو نسخه چهاردرب و کوپه دودرب عرضه شده و در واقع نسخه چینی ماشین پرطرفدار جیپ به حساب می‌آید.

این دو خودروی آفرود به موتور ۲ لیتری توربوشارژ مجهز هستند که می‌تواند ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. پیشرانه به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل است که نیروی موتور را به چهار چرخ انتقال می‌دهد.

مزیت آفرودهای BJ40 نسبت به سایر رقبای موجود در ایران، قابلیت برداشت و جابجایی قطعات مختلف مثل سقف، و تبدیل ماشین به یک مدل سافاری تمام‌عیار است. احتمال می‌رود این خودرو با قیمتی حدود ۱.۵ الی ۲ میلیارد تومان روانه بازار شود.

علاوه بر شاسی‌بلندهای جدید و هیجان‌انگیز، سدان تیگارد X35 نیز به نصف جهان آورده شده و در غرفه دیار خودرو قرار گرفته است. به گفته مدیرعامل شرکت، X35 حدود ۵ ماه دیگر به بازار عرضه می‌شود و سدان‌های X55 و X7 نیز به زودی وارد سبد محصولات می‌شوند.

شما را به مشاهده تصاویر گرفته‌شده از غرفه دیار خودرو در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان دعوت می‌کنیم.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز