مصاحبه با علی عاجزی؛ مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان + فیلم


مصاحبه با علی عاجزی؛ مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان + فیلم

در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، خودروبانک با علی عاجزی، مدیر برگزاری این نمایشگاه مصاحبه کرده و سؤالاتی را پیرامون دلایل وقفه...

در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، خودروبانک با علی عاجزی، مدیر برگزاری این نمایشگاه مصاحبه کرده و سؤالاتی را پیرامون دلایل وقفه سه‌ساله، شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و همین‌طور رویدادهای خودرویی آتی پرسیده است.

به گفته آقای عاجزی، استان اصفهان به سبب بحران دوساله کرونا و همین‌طور اثرات منفی ناشی از تحریم‌های بین‌المللی روی صنعت خودروسازی کشور، از برگزاری یک رویداد خودرویی شایسته محروم مانده بود. ولی با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های صورت‌گرفته، نمایشگاه خودرو اصفهان بالاخره با حضور بیش از ۲۰ شرکت تولیدکننده و مونتاژکار خودروی سبک و سنگین و در فضایی بالغ‌بر ۲۰ هزار مترمربع برگزار شد.

نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۱ در دو بخش خودروهای سواری و خودروهای سنگین تجاری و کار میزبان تولیدکنندگان است. در بخش خودروهای سواری، شرکت‌های مطرحی همچون کرمان موتور، خودروسازی فردا، مدیران خودرو، بهمن موتور و ... از محصولات مختلف در غرفه‌های خود رونمایی کرده‌اند. در بخش خودروهای سنگین نیز مجموعه‌هایی نظیر بهمن دیزل، آرین دیزل، شایان دیزل و ... در نمایشگاه حاضر شده‌اند.

شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های استان در کمربندی شرقی روبه روی منطقه «روشن دشت» برگزار شده و از تاریخ ۳ الی ۶ آذرماه بین ساعات ۱۵ الی ۲۱ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

به گفته علی عاجزی، نمایشگاه بعدی خودرو، قطعات و تجهیزات یدکی در شهر اهواز برپا می‌شود. رویداد مهم دیگری در اواخر دی‌ماه در استان کرمان برگزار شده و در صورت مساعد بودن شرایط واردات، نمایشگاه شهر آفتاب تهران میزبان دوست داران و علاقه‌مندان حوزه خودرو خواهد بود. البته در صورت بلاتکلیفی وضعیت واردات خودرو، برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب تهران به اردیبهشت‌ماه موکول می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در