نسخه جدید شاد همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال


نسخه جدید شاد همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال

همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال، نسخه جدید شاد در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نسخه جدید شاد همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال

شبکه شاد از نسخه جدید خود با حال و هوای جام ­جهانی رونمایی کرد و مدیران، معلمان، دانش ­آموزان، عوامل اجرایی و خانواده ­ها می­ توانند با به ­روز رسانی شاد، به ابزار‌ها و خدمات جدید دسترسی داشته باشند.

در این نسخه علاقه­‌مندان به فوتبال می­ توانند به صورت زنده مسابقات جام­ جهانی را تماشا کنند و در جریان آخرین اخبار و حواشی جام ۲۲ قرار گیرند.

مسابقات مختلفی برای کاربران در نظر گرفته شده اند که به عنوان نمونه در بخش «تحلیل ­شو» می­ توانند بازی­‌ها را از منظر کارشناسی تحلیل کنند و یا در بخش «هوادار» می­ توانند شعر، روایت و خاطره ه­ایی از رویداد‌های جام جهانی ارسال کرده و در بخش «من گزارشگر» بخشی از بازی­‌های تیم ملی در این جام را انتخاب کرده و گزارش کنند.

دانش ­آموزان می ­توانند در بخش «تا پای جان برای ایران» پیام ­های خود را خطاب به ملی پوشان در قالب فیلم و عکس ارسال کرده و در قرعه­ کشی جوایز ارزشمند شرکت کنند.

کاربران با مراجعه به بخش جام ­جهانی در شاد می­ توانند از مسابقات دانش ­آموزی و رویداد‌های متنوع با خبر شده و در آن شرکت کنند.

گفتنی است در آخرین نسخه به ­روزرسانی شده از برنامه شاد ضمن تغییرات گرافیکی و بازطراحی رابط کاربری، دسترسی کاربران به نقاط پرکاربرد شاد آسانتر شده است. به طور کلی از قابلیت­‌های ویژه نسخه جدید، می ­توان به اضافه شدن ابزار تکلیف دهی، سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، مدیریت محتوا و بهبود ابزار‌ها و خدمات نسبت به نسخه قبلی، اشاره کرد.

کاربران می­ توانند از طریق سایت رسمی شاد به آدرس اینترنتی shad.ir و یا کافه ­بازار، نسخه جدید را دریافت کرده و نگرانی نسبت به از دست دادن اطلاعات قبلی خود نداشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در