گران‌ترین کشتی‌گیران جهان با پیراهن سفید (عکس)


گران‌ترین کشتی‌گیران جهان با پیراهن سفید (عکس)

سردار آزمون پس از کارلوس کی‌روش سراغ مهدی طارمی رفت تا خوشحالی شدید خود را تقسیم کند.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران مقابل ولز بود که با بدشانسی، گل و پاس گلی به نامش ثبت نشد. آزمون اولین موقعیت جدی ایران را با یک و دو بین قلی‌زاده خلق کرد اما علی قلی‌زاده با پاس سردار در شرایط آفساید گل زد.

سردار آزمون در طول بازی چند مرتبه احساس مصدومیت کرد اما هر بار بلند می‌شد تا بتواند تاثیرش را در این بازی بگذارد. سردار آزمون در نیمه دوم یک فرار استثنایی داشت و ضربه خوبش درحالی که از مدافعین ولز جلو افتاده بود به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد تا آه از نهاد مهاجم ایران بلند شود.

گران‌ترین کشتی‌گیران جهان با پیراهن سفید (عکس)سردار آزمون در لحظه بارنداز مهدی طارمی

سردار نهایتا با مصدومیتش نتوانست تا پایان ایران را همراهی کند و جای خود را به کریم انصاری‌فرد داد. با این حال سردار با شور و حال خاصی بازی و گل‌های ایران را در دقایق پایانی از روی نیمکت دنبال می‌کرد.

سردار آزمون پس از اینکه به طور عجیب گردن کی‌روش را گرفت و با او شادی کرد، بعد از بازی هم به سمت مهدی طارمی رفت و با در آغوش کشیدن مهدی طارمی به سبک کشتی‌گیرها او را بارانداز کرد و قاب خاصی از شادی‌اش با مهدی به ثبت رسید.

گران‌ترین کشتی‌گیران جهان با پیراهن سفید (عکس)
گران‌ترین کشتی‌گیران جهان با پیراهن سفید (عکس)سرشاخ شماره ۲۰ و شماره ۹ تیم ملی گران‌ترین کشتی‌گیران تاریخ ورزش ایران!
گران‌ترین کشتی‌گیران جهان با پیراهن سفید (عکس)زوج خط حمله تیم ملی بهتر از این نمی توانستند رابطه مثبت خود را با یکدیگر به نمایش بگذارند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته