درخواست پدری از ستاره رئال: به بارسلونا بیا


درخواست پدری از ستاره رئال: به بارسلونا بیا

پدری، از مارکو آسنسیو هم تیمی اسپانیایی خود می خواهد که به بارسلونا بپیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارکو آسنسیو، وینگر خلاق و اسپانیایی، در پایان فصل با باشگاه رئال مادرید به اتمام می رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است. افت محسوس این بازیکن در فصل گذشته باعث شده بود تقریبا تردیدی در مورد جدایی مارکو آسنسیو از رئال مادرید وجود نداشته باشد، اما درخشش او در فصل جاری ممکن است نظر کادر فنی و مدیران این باشگاه را تغییر دهد. حالا پدری، همبازی مارکو آسنسیو در رختکن تیم ملی اسپانیا، به تمجید از کیفیت او پرداخته و ابراز امیدواری کرد شایعات انتقال جنجالی او به بارسلونا حقیقت داشته باشد.

درخواست پدری از ستاره رئال: به بارسلونا بیا

پدری گفت: "باید دید شرایط قرارداد مارکو آسنسیو با رئال مادرید چگونه پیش خواهد رفت، اما من فکر می کنم همه بازیکنان خوب و باکیفیت باید در باشگاه بارسلونا حضور داشته باشند. البته من زیاد اهل انجام این کارها و متقاعد کردن کسی نیستم."

مارکو آسنسیو در گذشته و پیش از انتقال به رئال مادرید نیز به شدت مورد توجه بارسلونا قرار داشت. اما تعلل باشگاه کاتالونیایی باعث شده در نهایت این بازیکن راهی رئال مادرید شود. حالا و بعد از گذشت چند فصل که مارکو آسنسیو تبدیل به بازیکنی باتجربه در پایتخت شده، احتمال انتقال جنجالی او به اردوی رقیب وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...