وقوع تیراندازی در تل‌آویو با منشا نامعلوم


وقوع تیراندازی در تل‌آویو با منشا نامعلوم

تیراندازی در تل‌آویو دست‌کم یک شهرک‌نشین را مجروح کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان خبری از وقوع یک تیراندازی در تل‌آویو خبر داده و گفته‌اند در این حادثه دست‌کم یک شهرک‌نشین مجروح شده است

در این ارتباط گفته شده است که از داخل یک دستگاه خودرو به سمت این صهیونیست تیراندازی شده و خودروی مورد نظر از محل متواری شده است.

پس از این حادثه، منابع رسمی اسرائیل این حادثه را جنایی خوانده و اعلام کردند که ارتباطی به عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان ندارد.

همزمان با قدرت گیری جریان‌های راست افراطی، تنش‌ها در مناطق اشغالی فلسطین نیز تشدید شده است. صبح روز جمعه، تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب لیکود و حزب موسوم به «قدرت یهودی» به رهبری «ایتمار بن گویر» در مورد انتصاب وی در وزارت امنیت داخلی به توافق رسیدند. براساس این گزارش، قرار است بن گویر که از تندروترین و نژادپرست ترین سیاستمداران صهیونیست است با اختیارات اضافه‌تر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شود و اداره املاک و مستغلات و پلیس مرزی کرانه باختری نیز در حیطه اختیارات وی قرار گیرد.

ایتمار بن گویر همواره در سال‌های اخیر به اقدامات افراط گرایانه و مواضع نژادپرستانه علیه فلسطینی‌ها مشهور بوده است. وی از شخصیت‌های راستگرای صهیونیست محسوب می‌شود که همچنان بر لزوم اخراج همه فلسطینی‌ها، از سرزمین آبا و اجدادی شأن تاکید دارد.

بن گویر اخیراً در یک محفل عمومی صریحاً اعلام کرده که در صورتی که به عنوان وزیر امنیت داخلی در کابینه جدید انتخاب شود، آزادی عمل بیشتری به نیروهای پلیس و نظامیان صهیونیست جهت تیراندازی به سوی فلسطینی‌ها می‌دهد. در واقع وی با وجود اینکه هنوز به طور رسمی وارد کابینه رژیم صهیونیستی نشده بود، اقدامات تحریک آمیز خود را علیه فلسطینی‌ها آغاز کرد، اقداماتی که نتیجه‌ای جز قتل و غارت بیشتر فلسطینی‌ها نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی