اشک‌های رئیس سابق فدراسین کشتی برای فوتبالیست‌ها+عکس


رئیس سابق فدراسیون کشتی گفت: کیف کردم که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد و اشک شوق مرا هم سرازیر کردند.

محمدرضا طالقانی در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز اظهار داشت: راستش را بخواهم بگویم هیچ گاه بازی های تیم ملی را نمی بینم آن هم برای این است که دلش را ندارم و به دلیل استرس همیشه زمانی تیم ملی پیروز گل می زند و پیروز می شود می آیم در کنار دوستان می نشینم و بازی را تماشا می‌کنم. امروز هم تنها ۳ دقیقه پایان مسابقه ایران را دیدم و پس از به ثمر رسیدن گل‌ها ایران اشک شوق ریختم چرا که پیروز ایران در هر رشته ورزش برای ما افتخار است.

وی با اشاره به شادی ۸۰ میلیون ایرانی در پی این پیروزی گفت: من کیف کردم که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کردند. امروز چشم یک جهان به جام جهانی است و این پیروزی تیم ملی نشان شایسته بودن بازیکنان ایران بود. امروز شاید همه به این حرف من رسیدند که کسب کردن یک پیروزی و بالا رفتن پرچم ایران و نواخته شدن سرود ملی کشورمان در مجامع بین المللی تأثیر گذار تر از هر کار سیاسی است. دیگر فکر کنم اما و اگر وجود نداشته باشد و دولت به ورزش نگاه ویژه داشته باشد.

طالقانی افزود: بازیکنان تیم ملی در شرایط پیچیده کشور بار دیگر همبستگی و شادی را احیا کردند. پیروزی امروز تیم ملی فوتبال ایران برایم مانند پیروزی سلیمانی برابر شوروی در لوزان شیرین بود و الهی شکر که بردیم.

رئیس سابق فدراسیون کشتی در خصوص بازی ایران با آمریکا در بازی پایانی مرحله گروهی عنوان کرد: درباره تیم ملی فوتبال آمریکا هم باید بگویم که من همیشه دوست دارم تیم‌های ملی کشورمان برابر یک سری کشورها به برتری برسند و همه بدانند که ملی پوشان با کارهایی که می کنند شایسته بهترین ها در دنیا هستند و بعض از کشورها همیشه با ا در جنگ سیاسی و دیپلماسی هستند و این پیروزی ها می‌تواند خیلی چیز ها را مشخص کند. امیدوارم ملی پوشان برابر آمریکا هم اشک شوق مرا سرازیر کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته