معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از قطب های تجهیزات و ملزومات پزشکی کشور


معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از قطب های تجهیزات و ملزومات پزشکی کشور

مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز را به عنوان یکی از قطب های تجهیزات پزشکی کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مهندس «روح الله مزینانی» هدف از سفر به شیراز را بازدید از آخرین دستاوردهای حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی در استان فارس برشمرد.
او ارزیابی و بررسی تولید محصولات سلامت محور شرکت‌های دانش‌بنیان استان و توزیع و مصرف آن در بیمارستان و مراکز درمانی فارس را از دیگر محورهای سفر خود به شیراز عنوان کرد.
مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با تاکید به مسوولان دانشگاه های علوم پزشکی کشور مبنی بر استفاده از تجهیزات و ملزومات پزشکی با کیفیت و استاندارد، افزود: دانشگاه های علوم پزشکی کشور باید تجهیزات و ملزومات پزشکی مجموعه خود را تنها از تولید کنندگان واقعی که توان تامین کافی تولید را دارند، خریداری کنند.
این مقام مسوول در سازمان غذا و دارو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و تقویت این شرکت ها در راستای پیشبرد اهداف و رشد اقتصادی کشور، بر حمایت و همراهی مسوولان دانشگاه های علوم پزشکی کشور از شرکت های دانش بنیان بومی استان خود و رفع دغدغه های آنان تاکید کرد.
او همچنین از مسوولان شرکت های دانش بنیان خواست تا با شناسایی و بررسی نیازهای موجود در جامعه و تلاش برای رفع آن گام بردارند ‌و در راستای ارتقای سطح سلامت مردم مجموعه سلامت را یاری رسانند.
مهندس مزینانی با معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از قطب های تجهیزات و ملزومات پزشکی کشور اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیش از ۴۰۰ واحد صنفی و بیش از ۱۸۰ شرکت توزیع و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین بیش از ۸۰ شرکت تولید کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی تحت پوشش، به عنوان یکی از قطب های تجهیزات و ملزومات پزشکی کشور به شمار می‌رود.
مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز براساس شاخص میزان تخت‌های بیمارستانی، نگاه ویژه مسوولان کشوری برای تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی را می طلبد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس