دوره سئو پیشرفته سئو نکست، راهکار نجات کسب و کار های اینترنتی آسیب دیده!


دوره سئو پیشرفته سئو نکست، راهکار نجات کسب و کار های اینترنتی آسیب دیده!

اگر شما در این دوره آموزش سئو در اصفهان شرکت کنید و بتوانید تمامی مطالب آن را بر روی یک الی دو وب سایت نمونه پیاده سازی کنید، به راحتی می توانید پس از کسب کمی تجربه در این زمینه، بعنوان یک کارشناس سئو حرفه ای فعالیت خود را در انواع شرکت ها شروع کنید. چراکه امروزه بسیاری از کسب و کار ها و شرکت هایی که در حوزه فیزیکس بیزینس خود را پیش میبرده اند نیز به فضای آنلاین روی آورده اند.

---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



سئو قدرتمند ترین تخصص در دنیای بازاریابی دیجیتال است و شرکت های زیادی برای این تخصص هزینه سنگین می کنند! در این دوره سئو جامع، به شما یاد خواهیم داد چگونه یک وب سایت را بصورت صفر تا صد بهینه سازی کنید و به رتبه 1 نتایج گوگل برسانید. همچنین با تمام نکات ریز در این دوره جامع سئو آشنا خواهید شد؛ مواردی که در هیچ دوره سئو ای پیدا نخواهید کرد!

چه چیزهایی در این دوره سئو یاد میگیرم؟


- درک کامل و منطقی از سئو دارید
- بازار کار سئو را به خوبی می شناسید
- بر انواع کلمات کلیدی تسلط دارید
- استراتژی سئو داخلی حرفه ای تدوین خواهید کرد
- پلن لینک سازی داخلی اصولی اجرا خواهید کرد
- به لایه های تکنیکال سایت تسلط خواهید داشت
- سرعت هر نوع سایتی را افزایش خواهید داد
- درک منطقی از سئو خارجی خواهید داشت
- انواع بک لینک ها و تکنیک هارا به خوبی می شناسید
- تدوین پلن استراتژی لینک سازی حرفه ای خواهید کرد
- لینک سازی اسپم و راه مقابله با آن را خواهید شناخت
- نکات مهم برای درج رپورتاژ را خواهید دانست
- توانایی تقسیم بودجه برای انواع بک لینک را خواهید داشت
- با انواع سئوشیال سیگنال ها کار خواهید کرد
- گزارش ماهیانه حرفه ای آماده خواهید کرد
- تسلط کامل بر Google Search Console خواهید داشت
- تسلط کامل بر Ahrefs خواهید داشت
- تسلط کامل بر Moz Pro خواهید داشت
- تسلط کامل بر KWfinder خواهید داشت
- تسلط کامل بر Keywordtool.io خواهید داشت
- کانال های جذب پروژه سئو را خواهید شناخت
- تسلط بر عقد قرارداد سئو را خواهید داشت
- تسلط مذاکره با کارفرما برای پروژه سئو خواهید داشت
- تسلط بر ساخت پروپوزال برای کارفرما خواهید داشت

این قطعا کامل ترین دوره جامع آموزش سئو خواهد بود. هرچه نیاز خواهید داشت را در این دوره مشاهده خواهید کرد تا بتوانید ظرف مدت 10 ساعت تبدیل به یک متخصص سئو حرفه ای شوید. درپایان این دوره شما می توانید بعنوان یک متخصص سئو در شرکت ها مشغول به فعالیت شوید و یا کسب و کار شخصی خود را در گوگل رشد دهید!

چه نیازی است دوره سئو منطقی را مشاهده کنم؟


سئو قدرتمند ترین ابزار بازاریابی دیجیتال است. قطعا نمی توان از کنار چنین قابلیت و فرصتی به سادگی عبور کرد. در بسیاری از کسب و کار های اینترنتیف بدون نیاز به رعایت تمام اصول دیجیتال مارکتینگ، تنها با استفاده از SEO افزایش درآمد چشمگیری را مشاهده کنید. برای همین است که می گویند سئو قدرتمند ترین ابزار بازاریابی دیجیتال است. این دوره سئو به شما کمک می کند به سادگی ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه تاثیر مستقیم بر روی ارائه خدمات و فروش خود داشته باشید.

تفاوت این دوره سئو با دیگر دوره ها


شما در حال مطالعه صفحه بهترین دوره آموزش سئو هستید! در این دوره سعی شده سریعا از روی مباحث ابتدایی و بدیهیات عبور کنیم و به سراغ مباحث تخصصی برویم. بخش اعظمی از این دوره مجموعه حرکت های می باشند که در پروژه هایی بزرگ بر روی لینک های یک و دو و سه اجرا میکنیم! مزیت این دوره، موشکافی نظریه های مختلف و مشهور در دنیای سئو صرفا بر اساس تجربه است. شاید شما هم شنیده باشید که به هیچ عنوان نباید بک لینک از سایدبار ها خرید، و یا هیچگاه از تگ ها استفاده نکنید یا تنها رپورتاژ خود را تک لینکه ارسال کنید. در این دوره سئو قصد داریم تک تک آنهارا برسی کنیم و بصورت عملی وارد هرکدام شویم و منطق پشت آن را بررسی کنیم.

چرا در صفحه اول گوگل نیستیم؟


موتور جستجوی گوگل، همیشه رضایت کاربران خود را در اولویت دارد و اگر فکر کرده اید هر کسب و کاری می تواند با راه اندازی یک وب سایت در صفحه اول گوگل جای داشته باشید سخت در اشتباهید! برای اینکه بتوانیم در صفحه اول گوگل قرار بگیریم و افزایش فروش و ارائه خدمات داشته باشیم محکوم به رعایت قوانینی هستیم که به مجموعه این فوانین اصول SEO می گویند. در دوره سئو منطقی، از ابتدایی ترین نکات و اصول ابتدایی بهینه سازی یک وب سایت گرفته تا تخصصی ترین نکات و استراتژی های بهینه سازی سایت هارا در انواع مختلف کسب و کاری برسی کرده ایم و برای بهبود هر کدام از فاکتور های مورد نیاز راه کار های جدید ارائه داده ایم.

بازار کار سئو چگونه است؟


در همین ابتدای نوشته باید گفت اگر شما در این دوره آموزش سئو در اصفهان شرکت کنید و بتوانید تمامی مطالب آن را بر روی یک الی دو وب سایت نمونه پیاده سازی کنید، به راحتی می توانید پس از کسب کمی تجربه در این زمینه، بعنوان یک کارشناس سئو حرفه ای فعالیت خود را در انواع شرکت ها شروع کنید. چراکه امروزه بسیاری از کسب و کار ها و شرکت هایی که در حوزه فیزیکس بیزینس خود را پیش میبرده اند نیز به فضای آنلاین روی آورده اند. این به این معناست که جای کار برای پوزیشن های شغلی سئوکار حرفه ای، متخصص سئو و یا مشاوره سئو به شدت زیاد است.
جالب است بدانید حقوق یک متخصص سئو مبتدی از مای 7 الی 8 میلیون تومان شروع خواهد شد و اگر به سطح های حرفه ای برسید و بتوانید پروژه های بزرگ دریافت کنید می توانید مبالغی مانند 50 میلیون ماهیانه الی 70 یا 80 میلیون ماهیانه را نیز مطرح کنید. این اعداد را در پروژه هایی مثل آژانس های گردشگری، شرکت های ثبتی و … یافت کنید. در پایان این دوره آموزش سئو در اصفهان، تمامی روش ها و راه های دریافت پروژه را برای شما باز خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی پس از خروج از دوره با داشتن پروژه سئو نمونه (همان پروژه ای که در طول کلاس انجام می دهیم) استخدام شوید و اولین پروژه های سئو در اصفهان خود را رهبری کنید!
https://seonext.ir/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در