کلاس‌های حفظ قرآن در کانون قرآن بیرجند آغاز شد


کلاس‌های حفظ قرآن در کانون قرآن بیرجند آغاز شد

باقری‌نیا از راه اندازی خانه قرآن در کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول(ص) خبر داد و گفت: کلاس‌های حفظ قرآن برای تمامی سنین در این کانون آغاز شده است.

«فاطمه باقری‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی، اظهار کرد: کلاس حفظ قرآن یک ساله با همکاری موسسه بیت الاحزان در عصر روزهای یک شنبه و سه شنبه و صبح چهارشنبه‌ ها در کانون آغاز شده است.

مدیر کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول (ص) بیرجند با بیان اینکه کلاس‌های حفظ قرآن برای تمامی گروه‌های سنی است، گفت: در پایان این کلاس گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

باقری‌نیا در ادامه از راه اندازی خانه قرآن در کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول(ص) با همکاری انجمن حافظان قرآن خبر داد و افزود: همچنین در قالب طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل دانش آموزان مدرسه شاهپری از کانون بازدید داشتند.

وی تصریح کرد: قرار است کلاس هدیه‌های آسمانی دانش آموزان مدرسه شاهپری در محل مسجد برگزار شود.

مدیر کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول (ص) بیرجند از حضور 34 دانش آموز در این طرح خبر داد و گفت: کلاسی که در مدرسه قرار است برگزار شود در محل مسجد تشکیل می‌شود تا دانش آموزان در سنین پایین با کارکردهای مسجد آشنا و با آن انس بگیرند.

وی با بیان اینکه این کانون دارای 200 نفر عضو است، افزود: برخی دانش‌آموزان در طرح پیوند مدرسه، مسجد و منزل عضو کانون هستند و مابقی امسال عضو کانون خواهند شد.

مدیر کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول (ص) بیرجند خاطرنشان کرد: این کانون در رواق نور در سامانه فهما رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی