واکنش زاکانی به واگذاری 4 برند شهرداری تهران


واکنش زاکانی به واگذاری 4 برند شهرداری تهران

شهردار تهران نسبت به واگذاری ۴ برند شهرداری تهران واکنش نشان داد و گفت: از گذشته واگذاری سهام برندهای شهرداری تهران مطرح بوده و این یکی از تکالیف شهردار‌ی است که بخشی از این سهام واگذار شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران امروز در حاشیه مراسم آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام (شهید محسن سیفی) از پروژه‌های منطقه 4 در قالب چهاردهمین شنبه امید و افتخار با اشاره به موضوع واگذاری سهام 4 برند شهرداری از جمله شهروند، همشهری، شهر آفتاب و رفاه، اظهار کرد: از گذشته واگذاری سهام برندهای مذکور مطرح بوده و این یکی از تکالیف شهردار‌ی است که بخشی از این سهام واگذار شود.

وی افزود: در راستای توسعه کارکردها و قابلیت های خدمتگزاری این واگذاری در دستور کار قرار گرفته است و شهر آفتاب به عنوان یک نقطه کلیدی به منظور انتقال نمایشگاه و باز کردن گره‌های ترافیک در اولویت است‌.

زاکانی با اشاره به لزوم ارتقای شهر آفتاب تصریح کرد: باید با این ارتقا بتوانیم نمایشگاه‌های وسیع و بین‌المللی را در شهر آفتاب برگزار کنیم‌.

شهردار تهران با بیان اینکه مشکلات سال گذشته را پشت سر گذاشتیم و اکنون مسیر هموار شده است، گفت: با ارتقاء سرمایه از طریق مشارکت بانک شهر توانستیم سطح مشارکت‌ها را افزایش و خدمات را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه با وزارت صمت و بانک شهر در حال مذاکره هستیم، تصریح کرد: مقصود از این اتفاق کاهش بدهی نیست اما اساس این است که ظرفیت‌ها را به یک نهاد مالی قوی تبدیل کرده و توسعه دهیم‌.

شهردار تهران گفت: واگذاری شهروند به هیچ عنوان با هدف کمبود بدهی صورت نمی‌گیرد و قرار است نیمی از این مبلغ در راستای توسعه شهروند در نقاط محلی که بتوان بار معیشتی را کاهش داد مورد استفاده قرار گیرد اما مدیریت همچنان با شهرداری تهران است‌.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی