افتتاح چندین پروژه عمرانی همزمان با آغاز هفته بسیج در منطقه 4


افتتاح چندین پروژه عمرانی همزمان با آغاز هفته بسیج در منطقه 4

همزمان با آغاز هفته بسیج چندین پروژه عمرانی از جمله تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام و راه‌اندازی ۵ مخزن و دو زمین چمن به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام (شهید محسن سیفی) از پروژه‌های منطقه 4 در قالب چهاردهمین شنبه امید و افتخار صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، عباس شعبانی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، علی‌اصغر کمالی‌زاده شهردار منطقه 4 برگزار شد.

علی‌اصغر کمالی‌زاده شهردار منطقه 4 در حاشیه این مراسم ضمن تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال در مسابقه روز گذشته مقابل تیم فوتبال ولز در چارچوب مسابقات جام جهانی 2022 قطر اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته بسیج چندین پروژه عمرانی از جمله بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام (شهید محسن سیفی) و چندین پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته جهت بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام (شهید محسن سیفی) گفت: بهره‌برداری از این تقاطع می‌تواند اثر بسزایی در کاهش ترافیک در محور فرجام و شهید باقری بگذارد و برآورد ما این است که 15 درصد بار ترافیکی در این محدوده کاهش می‌یابد.

شهردار منطقه 4 درباره سایر پروژه‌های بهره‌برداری شده گفت: امروز همچنین پروژه‌های دیگری در محلات کم برخوردار به بهره‌برداری خواهد رسید که اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها 65 میلیارد تومان است که می‌توان به 5 مخزن آب در سطح منطقه و در قالب آبیاری فضای سبز اشاره کرد. همچنین دو زمین چمن مصنوعی در محله خاک سفید و چندین پروژه ترافیکی در محلات منطقه 4 به بهره‌برداری خواهد رسید.

کمالی‌زاده در ارتباط با اولویت‌های در نظر گرفته شده در این دوره از مدیریت شهری در منطقه 4 گفت: توسعه زیرساخت‌های کاهش بار ترافیکی توجه به محلات بافت فرسوده و محلات کم برخوردار از جمله اولویت‌های ما است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!