جزئیات بسته بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد


جزئیات بسته بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

رئیس کانون بازنشستگان تهران جزئیات بسته بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی برای بازه زمانی آذرماه 1401 تا آذرماه 1402 با بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ به امضا رسید و بر اساس این قرارداد جدید حق بیمه پرداختی از جانب بازنشستگان در قالب بیمه تکمیلی از 91 هزار تومان در سال گذشته به 205 هزار تومان در سال جاری افزایش یافت. همچنین بر همین اساس اعمال جراحی به سقف 75 میلیون تومان در قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان با شرکت آتیه‌سازان حافظ رسیده است به طوری که سال گذشته این رقم 45 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.

یکی از موضوعاتی که در چند روز گذشته از سوی کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی پیگیری شده است، پرداخت سهم سازمان تامین اجتماعی در قالب بیمه تکمیلی بازنشستگان بوده است.

علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با سازمان تامین اجتماعی جهت پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان توسط سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم از سوی کانون در حال انجام است امیدواریم سازمان تامین اجتماعی 50 درصد از حق بیمه بازنشستگان را پرداخت کند.

وی گفت: سال گذشته از 91 هزار تومان حق بیمه تکمیلی، سازمان تامین اجتماعی 45 هزار تومان را تقبل کرده بود و امیدواریم امسال نیز تامین اجتماعی حق 50 درصدی خود را پرداخت کند.

دهقان‌کیا در خصوص بسته تکمیلی بیمه بازنشستگان از بازه زمانی 1401 تا آذر 1402 گفت: در بیمه تکمیلی امسال سقف اعمال جراحی سرطان، مغز و اعصاب، نخاع، قلب، پیوند کلیه، ریه، مغز استخوان، دیالیز، خدمات بیماری کرونا، کلیه آزمایشات مرتبط با بیماران خاص و صعب‌العلاج و غیره به 75 میلیون تومان افزایش یافته است. علاوه بر این هزینه بستری عمومی و اعمال جراحی به شرط بستری در بیمارستان و مراکز جراحی محدود با بیش از 6 ساعت بستری در بخش غیر اورژانس به 35 میلیون تومان رسیده است.

وی اضافه کرد: خدماتی از جمله پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی، سرپایی مانند انواع آنژیوگرافی و سیتی آنژیوگرافی، انواع اسکن سه بعدی دندان، ماموگرافی، پزشکی هسته ای، نوار قلب، عضله و غیره به 5 میلیون تومان در قرارداد جدید رسیده است. علاوه بر این خدمات تشخیصی درمانی و سرپایی مانند جبران هزینه‌های جراحی مجاز سرپایی بدون بستری مانند بخیه، رادیوتراپی، تخلیه کیست و لیزردرمانی در موارد غیرزیبایی و هزینه های مربوط به جراحی های سرپایی مانند شکستگی، دررفتگی، گچ گیری و غیره به 3 میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس کانون بازنشستگان تهران تاکید کرد: هزینه های آزمایشگاهی و پاتولوژی به یک میلیون و 750 هزار تومان و هزینه رفع عیوب انکساری چشم 4 میلیون و 500 هزار تومان برای یک چشم و 9 میلیون تومان برای هر دو چشم در نظر گرفته شده است.

دهقان‌کیا گفت: برای پوشش هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج نیز مانند تومورهای بدخیم سرطانی، شیمی درمانی، تأمین هزینه داروهای اختصاصی درمان و داروهای جانبی، تالاسمی، هموفیلی، دیالیز و غیره به 25 میلیون تومان رسیده است. همچنین برای انتقال بیماران با آمبولانس در داخل شهر یک میلیون تومان و بین شهری نیز دو میلیون تومان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی