کمپرسی امپاور بهمن دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 رونمایی شد + عکس


کمپرسی امپاور بهمن دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 رونمایی شد + عکس

کشنده امپاور یکی از جدیدترین محصولات گروه بهمن است که مدتی پیش توسط این شرکت رونمایی شد. اکنون و در جریان نمایشگاه خودرو اصفهان، بهمن دیزل از مدل...

کشنده امپاور یکی از جدیدترین محصولات گروه بهمن است که مدتی پیش توسط این شرکت رونمایی شد. اکنون و در جریان نمایشگاه خودرو اصفهان، بهمن دیزل از مدل کمپرسی این خودرو سنگین رونمایی کرده است. کمپرسی امپاور از آرایش تک محور بهره می‌برد و به نظر می‌رسد استهلاک کمتری نسبت به کمپرسی‌های دو محور خواهد داشت.

موتور کمپرسی امپاور BD300 نسبت به کشنده امپاور BD500 اندکی کوچکتر است و 6700 سی سی حجم دارد. حداکثر توان و گشتاور این پیشرانه دیزلی به ترتیب 300 اسب بخار و 1100 نیوتن متر اعلام شده است. گیربکس هشت سرعته دستی 8JS118TA-B نیز وظیفه انتقال قدرت به محور عقب را در این خودرو برعهده دارد. امپاور BD300 در نسخه کمپرسی قابلیت حمل باری به وزن 19 تن را دارد، البته مشتریان می‌توانند نسخه باری این کامیون را نیز خریداری کنند.

کمپرسی امپاور بهمن دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 رونمایی شد + عکسامپاور BD300

سیستم تعلیق امپاور BD300 در جلو از نوع تخت و در عقب از نوع بادی است و هر دو بخش به تثبیت کننده نیز مجهز شده‌اند. از جمله امکانات امپاور BD300 می‌توان به سیستم‌های ایمنی هشدار حرکت بین خطوط، کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری هوشمند و سیستم هشدار برخورد از جلو اشاره کرد.

امکانات رفاهی امپاور BD300 نیز قابل قبول هستند. آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، صندلی پنوماتیکی راننده به همراه گرمکن و سردکن، فرمان مجهز به دکمه‌های کنترلی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، سیستم تهویه مطبوع و تاخوگراف بخشی از امکانات امپاور BD300 هستند. همچنین کمپرسی امپاور BD300 به همراه یک تختخواب ارائه می‌شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا