بازی حساسی برابر آلمان داریم/ اولمو: هدف اسپانیا انجام 7 بازی در جام جهانی است


بازی حساسی برابر آلمان داریم/ اولمو: هدف اسپانیا انجام 7 بازی در جام جهانی است

دنی اولمو می گوید اسپانیا به قطر آمده تا به فینال جام جهانی برسد و باید برای این هدف بهترین ها را شکست دهند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم های ملی اسپانیا و آلمان در دیداری تعیین کننده و حساس به مصاف هم خواهند رفت. اسپانیا اگر برنده شود، صعودش قطعی خواهد شد و آلمان هم پس از شکست برابر ژاپن باید فردا حتما بر اسپانیا غلبه کند.

بازی حساسی برابر آلمان داریم/ اولمو: هدف اسپانیا انجام 7 بازی در جام جهانی است

دنی اولمو، ستاره اسپانیا و باشگاه لایپزیش، در نشست خبری این بازی گفت:«آلمان غایبانی مثل تیمو ورنر دارد و در بازی قبل هم برابر ژاپن شکست خورد ولی هرگز نمی توان این تیم را دست کم گرفت. ما در بازی فردا به نقاط قوت‌مان برای پیروزی تکیه خواهیم کرد و می خواهیم با کسب سه امتیاز راهی دور بعد شویم.»

شانس قهرمانی اسپانیا:«پیروزی 7-0 برابر کاستاریکا نباید دلیل بالا رفتن خوشبینی ها باشد. باید آرامش‌مان را حفظ کنیم و تمرکز فقط روی بازی با آلمان است که می تواند بسیار تعیین کننده باشد. هدف ما انجام هفت بازی در جام جهانی است ولی هنوز راه درازی پیش رو داریم.»

تبحر آلمان در پرس کردن حریفان:«بله، آلمان تیمی است که خیلی خوب حریفانش را پرس می کند و به خصوص فردا که حتما باید برنده شوند، انتظار یک بازی پرفشار را داریم. البته ما به توانایی های خودمان ایمان داریم و می توانیم برنده شویم. آلمانی ها ذهنیتی برنده و جاه‌طلب دارند. از شکست برابر ژاپن ناراحتند و فردا به دنبال جبران هستند. بازی برای آلمان یک فینال است و به دنبال تحمیل سبک بازی شان خواهند بود. هانسی فلیک دوست دارد تیمش توپ را در اختیار داشته باشد و هر تیمی در دوئل ها برنده شود، موفق خواهد شد.»

شرایط اسپانیا:«در بهترین فرم هستیم و می دانیم که هنوز کار خاصی انجام نداده ایم. قبل از شروع رقابت ها ما و آلمان شانس اول صعود بودیم ولی حالا شرایط متفاوت شده است.»

احتمال برخورد به برزیل در دور بعد:«از الان صحبت در این مورد بی اهمیت است. ابتدا باید برابر آلمان بازی کنیم و سپس برابر ژاپن هم بازی خواهیم داشت. دور بعد هم مهم نیست به چه تیمی برخورد کنیم. برای قهرمانی باید بهترین ها را شکست داد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته