هانسی فلیک: انریکه چه تیمی ساخته است


هانسی فلیک: انریکه چه تیمی ساخته است

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به تمجید از کیفیت تیم ملی اسپانیا پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در اولین دیدار خود در جام جهانی با نتیجه عجیب 1-2 مغلوب تیم ملی ژاپن شد و آنها برای حفظ شانس صعود خود به دور حذفی، چاره ای جز کسب کسب امتیاز در بازی برابر اسپانیا ندارند. هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد لوییس انریکه تیمی باکیفیت و جوان را مهیای شرکت در جام جهانی کرده است.

هانسی فلیک گفت: "در دیدار فردا پیروزی در دوئل های فردی و تاثیرگذاری بازیکنان در زمین بسیار مهم است. اسپانیا تیمی است که بدون توجه به سیستمش، برنامه و سبک خاص و روشن خود را دارد. ما نیز برای این دیدار برنامه ای داریم که امیدوارم فردا به نتیجه منجر شود. من همیشه لوئیس انریکه را مورد تمجید قرار می دهم و او تیمی جوان با کیفیتی فوق العاده تشکیل داده است. متأسفانه بازیکن مورد علاقه من یعنی تیاگو در ترکیب اسپانیا نیست، بنابراین می توانید ببینید که آنها چه کیفیتی دارند. سوخیو بوسکتس قلب تیم ملی اسپانیا است و من واقعا مشتاقانه منتظر شروع بازی هستم.

هانسی فلیک: انریکه چه تیمی ساخته است

کیفیت گاوی و پدری در این سن و سال و در اوج جوانی فوق العاده است. آنها در دو سال گذشته در بارسلونا خیلی خوب پیشرفت کرده و اکنون جایگاه ثابت خود را در تیم ملی پیدا کرده اند. این دو بازیکن البته بوسکتس را پشت سر خود به عنوان محافظ دارند و این روش به خوبی جواب داده است.

احتمال بازگشت لروی سانه به ترکیب؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم آخرین جلسه تمرینی برای این بازیکن چگونه پیش می رود. او با ما تمرین می کند و در ادامه می توانیم در مورد لروی تصمیم بگیریم. بازگشت او به تمرینات خوشحال کننده بود و کادر پزشکی کار خود را به خوبی انجام داد.

احتمال استفاده از جاشوا کیمیچ به عنوان دفاع راست؟ ما مدافعان راست باکیفیتی داریم که می توانند در این پست به خوبی بازی کنند. در مورد چند پست برای بازی فردا تردید داریم و منتظر می مانیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی