اطلاعات مطرح کرد؛ پشت صحنه حاشیه سازی برای تیم ملی در قطر!


اطلاعات مطرح کرد؛ پشت صحنه حاشیه سازی برای تیم ملی در قطر!

اقتصادنیوز: اطلاعات در یادداشتی به حاشیه های تیم ملی ایران در جام جهانی قطر پرداخت.

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب آمده است:این روزها حواشی غیر ورزشی در اطراف تیم ملی فوتبال وجود دارد که اگر شرایط با همین وضع پیش برود ممکن است تا بازی بعدی تمرکز بازیکنان را به هم بزند و به پاشنه آشیل تیم بدل شود.در سال‌های گذشته، این امکان وجود داشت که مربیان اعضای تیم را قرنطینه کنند تا حواشی و اخبار به آنها نرسد ولی اکنون با پدیده‌ای به نام فضای مجازی عملاً چنین اقدامی ممکن نیست و اخبار مثبت و منفی در کسری از ثانیه منتشر می‌شود.

تیم ملی فوتبال ما هنوز در کوران مسابقات جام جهانی است و اتفاقاً با توجه به نتایج به دست آمده، مهمترین مسابقه با تیم ملی فوتبال آمریکا در پیش است که با کسب پیروزی در این مسابقه، دو اتفاق تاریخی در فوتبال ما ثبت خواهد شد. اول شکست تیم آمریکا و دوم صعود به مرحله حذفی مسابقات که تا کنون در تاریخ فوتبال ما سابقه نداشته است.

با توجه به حساس بودن شرایط و لزوم آرامش اعضای تیم ملی و دوری از حواشی نقش مدیران ورزشی در این روزها برای کنترل فضای اطراف تیم ملی فوتبال پر رنگ تر از همیشه است.

طبق تصاویر منتشر شده از محل برگزاری مسابقات، افراد شناخته شده‌ای که کارشان تولید محتوای غیر ورزشی در فضای مجازی است به قطر سفر کرده‌اند و در ورزشگاه و اطراف آن حضور دارند. به دلیل غیر ورزشی بودن این افراد و نا آشنا بودن با فضای فوتبال، محتوای تولید شده آنها که عمدتاً غیر فوتبالی است، موجب بروز حواشی مخرب می‌شود که حتماً به بازیکنان تیم ملی منتقل شده و تمرکز آنها را بر هم خواهد زد.

کافی است نگاهی به چند نمونه از مطالب این افراد در فضای مجازی بیندازیم و پیام‌های موافقان و مخالفان را در ادامه بخوانیم تا متوجه فضای متشنجی که به دلیل مطالب آنها به وجود می آید بشویم.

این روزها باید فقط به فکر آرامش فضای اطراف تیم ملی و خودداری از ایجاد تنش در فضای مجازی بود.

باید مدیران ارشد ورزش به کمک مدیران سایر حوزه‌ها هرچه سریعتر برای سر و سامان دادن به فعالیت این افراد در فضای مجازی اقدام کنند تا تیم ملی بتواند در بازی آخر این مرحله هم موفق از زمین مسابقه خارج شود و به مرحله بعد صعود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید