10 شهرستان فارس، همچنان در وضعیت زرد کرونایی


10 شهرستان فارس، همچنان در وضعیت زرد کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در استان فارس، وضعیت ۱۰ شهرستان را زرد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه وضعیت رنگبندی نقشه کرونا در استان فارس در مقایسه با هفته گذشته از ثبات نسبی برخوردار بوده است، گفت: بر اساس اعلام جدید نیز همچون هفته گذشته، رنگبندی نقشه کرونا در فارس به دو رنگ آبی و زرد اختصاص دارد؛ اما تعداد شهرستان های زرد استان از ۱۱ مورد به ۱۰ مورد کاهش داشته است.

او با اشاره به آخرین رنگبندی نقشه کرونا در استان فارس، وضعیت شهرهای بوانات؛ خرم بید؛ سرچهان؛ ارسنجان؛ خرامه؛ سروستان؛ خفر؛ کوار؛ بیضا و زرقان را زرد اعلام کرد و افزود: ۲۷ شهرستان دیگر استان فارس از جمله شیراز نیز در وضعیت آبی و کم خطر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز امیدواری نسبت به روند افزایشی شهرهای آبی در استان، دستیابی به این هدف را نیازمند تداوم پایبندی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی عنوان کرد.

دکتر حسینی با بیان اینکه برنامه واکسیناسیون کرونا با فعالیت پایگاه های واکسیناسیون در سراسر استان در حال انجام است، از مردم استان فارس و به ویژه گروه های در معرض خطر نظیر سالمندان، مادران باردار، کودکان و بیماران مبتلا به نقص سیستم ایمنی دعوت کرد نسبت به دریافت دزهای تکمیلی واکسن و ارتقای ایمنی خود در برابر این بیماری اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس