خودداری چمران از معرفی مکان جدید‌ آرامستان شهر تهران


خودداری چمران از معرفی مکان جدید‌ آرامستان شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران در خصوص بهره‌برداری از نخستین آرامستان شهر تهران گفت: در رابطه با جانمایی و مکان این مجموعه اجازه بدهید در آینده صحبت کنیم تا اعلام زمین باعث افزایش قیمت آن منطقه نشود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران امروز در حاشیه برگزاری یکصدونهمین جلسه شورای شهر تهران در رابطه با دستور جلسات امروز شورا اظهار کرد: نخستین دستور جلسه امروز مربوط است به گزارش نظارتی از پروژه‌های حمل و نقل تهران که این گزارش توسط کمیسیون برنامه و بودجه و حمل و نقل ارائه خواهد شد و در ادامه نیز آقای بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این رابطه مطالبی ارائه خواهد کرد.

وی افزود: شورای شهر تهران برای پیشبرد برنامه‌های خود گزارش‌های 6 ماه‌ای را برای حوزه‌های مختلف خدماتی در نظر گرفته است که جلسه قبل گزارشی از معاونت فنی عمرانی ارائه شد و در ادامه نیز با حضور معاونین شهردار این گزارشات مطرح خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز امسال برنامه به صورت مدون‌تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش‌بینی می‌شود گزارش سه ماه‌ای نیز به‌زودی از سوی معاونان شهردار در خصوص حوزه‌های مختلف کاری خود ارائه کنند.

چمران با اهمیت دانستن نمای ساختمان‌ها تصریح کرد: در همین ارتباط امروز لایحه ای از سوی شهرداری تهران در ارتباط با پاکت حجمی ساختمان‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت که در قالب این لایحه به معماران، مهندسین و طراحان اجازه بیشتری را برای طراحی نماهای ساختمان داده خواهد شد تا از تنوعات بیشتری در این حوزه بهره ببرند.

وی گفت: در ادامه جلسه امروز پرونده چندین باغ بررسی خواهد شد و در رابطه با باغ یا غیرباغ بودن آنها تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) مبنی بر بهره‌برداری از نخستین آرامستان شهر تهران در 6 ماهه ابتدایی سال آینده گفت: در رابطه با جانمایی و مکان این مجموعه اجازه بدهید در آینده صحبت کنیم تا اعلام زمین باعث افزایش قیمت آن منطقه نشود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه