ترفندهای پوشیدن کفش اسپرت در استایل مردانه


با معیارهای استاندارد تیپ اسپرت مردانه آشنایی دارید؟ می دانیم که استفاده از کفش اسپرت و ورزشی یکی از پایه های اصلی این استایل را تشکیل می دهد؛ اما در اصل باید آگاه باشیم که برای ست کردن با هر کفش کتانی مردانه باید خرید تیشرت و خرید عینک آفتابی را...

ترفندهای پوشیدن کفش اسپرت در استایل مردانه

با معیارهای استاندارد تیپ اسپرت مردانه آشنایی دارید؟ می دانیم که استفاده از کفش اسپرت و ورزشی یکی از پایه های اصلی این استایل را تشکیل می دهد؛ اما در اصل باید آگاه باشیم که برای ست کردن با هر کفش کتانی مردانه باید خرید تیشرت و خرید عینک آفتابی را باید به سمت کدام مدل ها و رنگ ها ببریم تا با یک تیپ اسپرت در جامعه ظاهر شویم و مورد تحسین دیگران قرار بگیریم. این مقاله برای معرفی ۳ نمونه جذاب و کاربردی استایل اسپرت برای آقایان فراهم شده است تا دیگر در این زمینه استرس و نگرانی نداشته باشید؛ پس هرچه زودتر به مطالعه مقاله مشغول شوید.

چگونه کفش اسپرت را با استایلم ست کنم؟

کفش اسپرت بخش مهمی از تیپ آقایان جنتلمن و باکلاس را تشکیل می دهد که به استایل های ورزشی علاقه دارند. برای این که یک تیپ اسپرت شیک و خوش پوش داشته باشید باید در نظر بگیرید مدل تیشرت مردانه ای که انتخاب می کنید با چه شلوار و کفشی ست می شود؛ همچنین اگر طرفدار اکسسوری های مدرن و امروزی باشید استفاده از «عینک آفتابی» را هم فراموش نمی کنید! اگر کنجکاو هستید تا بیشتر درباره رمز و رازهای تیپ اسپرت بدانید نمونه ها را با دقت مطالعه کنید:

کتانی فوم و تیشرت ساده

ترفندهای پوشیدن کفش اسپرت در استایل مردانه

کتانی فوم یکی از معروف ترین انواع کفش اسپرت برای آقایان به شمار می رود. اگر طرفدار محصولات این مارک هستید توصیه می کنیم آن را با «تیشرت مردانه» ساده یا یقه گرد ست کنید و برای برخورداری از جذابیت بیشتر روی تیشرت ژاکت کشباف، کت لی یا کاپشن خلبانی بپوشید. بهترین شلوار جین هم برای این استایل سبک اسلیم فیت یا زاپ دار با رنگ های آبی یا سنگی است. دقت کنید برای این استایل رنگ های کلاسیک مانند آبی یا مشکی را برای تیشرت در نظر بگیرید.

برای این که فوق العاده باشید و شیک و خوش استایل ظاهر شوید، عینک آفتابی کلاب مستر را هم به کار ببرید. این مدل عینک دودی قاب منحصری دارد و جزو عینک های ترند و پرفروش به شمار می رود.

کتانی پاستلی و تیشرت گرافیکی

ترفندهای پوشیدن کفش اسپرت در استایل مردانه

بعصی از آقایان فقط دوست دارند از انواع «کفش اسپرت» سفید و یا پاستلی استفاده کنند. پیشنهاد ما پوشیدن انواع کتانی های نایک و نیوبالانس با رنگ روشن همراه با تیشرت طرح دار یا گرافیکی است. از آنجایی که این مدل تیشرت از لوگو و تصاویر خاصی تشکیل شده است به خوبی با کتانی سفید ست می شود. فراموش نکنید می توانید سبک تیشرت لانگ یا اورسایز هم در این استایل به کار ببرید.

استفاده از کلاه بیس بال در کنار اکسسوری هایی مانند عینک مربعی آرنت را به افرادی که دوست دارند استایل کژوال خیره کننده ای داشته باشند توصیه می کنیم. این سبک عینک سازگاری بالایی با تیپ اسپرت مردانه دارد و در جهت حفظ طبیعت طراحی شده است. موادی که در ساخت این عینک به کار می رود همه در جهت حفظ محیط زیست و به صورت تجزیه پذیر ساخته شدند.

کتانی ساقدار و تیشرت راه راه

ترفندهای پوشیدن کفش اسپرت در استایل مردانه

از جنس پارچه ای و فوم که بگذریم، کفش کتانی ساقدار هم سبک دیگری از انواع کفش اسپرت مردانه را تشکیل می دهد. اگر طرفدار کفش ساقدار اسپرت هستید می توانید مدل های اسکیچرز یا آدیداس را بپوشید و آن را با تیشرت مردانه راه راه ترکیب کنید. در این استایل حواستان به سازگاری رنگ لباس و کفش باشد؛ چون تیشرت راه راه است و معمولاً دو رنگ در طراحی آن به کار می رود، بهتر است کفش انتخابی شما یکی از رنگ های موجود در تیشرت را داشته باشد.

بهترین عینک آفتابی مورد استفاده در این استایل مدل گرد است که البته با فرم چهره لاغر همخوانی جالبی ندارد؛ ترجیحاً اگر صورت لاغر و استخوانی دارید سبک های دیگر مانند مدل های فانتزی را مدنظر قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با انواع کفش ورزشی و اسپرت مردانه، از شما دعوت می کنیم تا به مدل های شیک و باکیفیت سایت بیکوپلاس نگاهی بیندازید. محصولات این سایت با برندهای اصل و اورژینال برابری می کنند و از مواد سازنده خوبی برخوردارند. برای تجربه خریدی شگفت انگیز همراه با تخفیف های طلایی، با بیکوپلاس همراه باشید.

سخن پایانی

آیا ایده دیگری برای داشتن تیپ اسپرت زیبا در سر دارید؟ خب بدون شک ابتدا باید نوع کفش اسپرت و ورزشی که می پوشید را در نظر بگیرید و به رنگ و طرح آن توجه کنید؛ سپس بر اساس سبکی که دارد یک تیشرت مردانه متناسب با آن را انتخاب کنید. داشتن تیپ ورزشی فقط به کفش و تیشرت و شلوار ختم نمی شود؛ بلکه لازم است دل را به دریا بزنید و اکسسوری های محبوبی مانند عینک آفتابی را هم همراه با لباس استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند