زمان ذخیره بیت‌کوین فرا رسید؟


زمان ذخیره بیت‌کوین فرا رسید؟

تحلیلگر نمودار کریپتو، کایلدوپس، موضوعی ۱۰ قسمتی در توییتر منتشر کرده که چرا معتقدند نوامبر بهترین زمان ذخیره بیت‌کوین (BTC) قبل از چرخه صعودی بعدی است.

به گزارش اینوست، کایلدوپس با کنار هم قرار دادن داده‌های تاریخی اظهار کرد که همیشه خرید بیت‌کوین حدود یک سال قبل از رویداد نصف شدن پاداش بیت‌کوین، حداکثر فرصت را قبل از یک رالی صعودی قابل توجه برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

قابل ذکر است که رویداد نصف شدن پاداش بیت‌کوین زمانی رخ می‌دهد که پاداش برای استخراج تراکنش‌های بیت‌کوین به نصف کاهش می‌یابد و نرخ گردش سکه‌های جدید نزول می‌کند بنابراین مقدار موجودی عرضه جدید حتی با افزایش تقاضا کاهش می‌یابد. همیشه پس از هر رویداد نصف شدن پاداش فشار قابل‌توجهی در قیمت بیت‌کوین ایجاد می‌شود.

با توجه به اینکه نصف شدن پاداش بیت‌کوین بعدی در سال ۲۰۲۴ اتفاق می‌افتد (تقریباً ۱.۵ سال دیگر) این تحلیلگر استدلال می‌کند که انباشت بیت‌کوین در حال حاضر در پایین‌ترین سطح، حداکثر فرصت را در حین تمرین مدیریت ریسک قوی فراهم می‌کند.

بن آرمسترانگ، اینفلوئنسر معروف یوتیوب عرصه ارزهای دیجیتال که با نام بیت‌بوی (Bitboy) شناخته می‌شود بر این باور است که صبر کردن تا قیمت ۱۰ هزار دلاری بسیار بی‌احتیاطی خواهد بود.

آرمسترانگ به جامعه کریپتو توصیه کرد که سرمایه‌گذاری در سکه‌ها با قیمت‌های پایین کنونی ممکن است تصمیم خوبی باشد زیرا وسواس بیش از حد با اعداد می‌تواند باعث شود افراد فرصت‌های سرمایه‌گذاری عالی را از دست بدهند.

وی بر این باور است که سود نکردن در بالا و انباشت نکردن رمزارز نزدیک به پایین دو چیزی است که مردم را در آینده پشیمان می‌کند.

بیت‌کوین در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۶هزار و ۶۰۰.۵۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته به سختی، یک درصد افزایش یافته است. در اوایل این ماه، بیت‌کوین پس از ورشکستگی دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال اف تی ایکس (FTX)، به کمترین میزان سالانه خود یعنی ۱۵هزار و ۵۰۰ دلار رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۸۳۹.۹۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۸ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۷.۸۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۵ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳.۹۸ میلیارد دلار است که ۹.۹۴ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۷۴ میلیارد دلار است که ۸.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۱.۷۰ میلیارد دلار است که ۹۳.۳۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق