حتی با حذف آلمان: فلیک قصد جدایی ندارد!


حتی با حذف آلمان: فلیک قصد جدایی ندارد!

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، حتی در صورت حذف این تیم از جام جهانی 2022 هم استعفا نخواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان امشب در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت.
آنها در بازی اول و در کمال ناباوری با نتیجه 1-2 برابر ژاپن شکست خوردند تا یکی از شگفتی‌های جام جهانی 2022 را تا به این جای کار رقم زده باشند. این در حالی است که اسپانیا در اولین قدم موفق شد با هفت گل برابر کاستاریکا به پیروزی برسد و قدرتش را به رخ حریفان بکشد.
اگر آلمان در بازی امشب برابر اسپانیا موفق به کسب امتیاز نشود و برابر شاگردان لوئیز انریکه شکست بخورد، فرصت صعود به مرحله بعدی را از دست خواهد داد و برای دومین دوره متوالی در مرحله گروهی از جام جهانی حذف خواهد شد.

حتی با حذف آلمان: فلیک قصد جدایی ندارد!

آنها پیش از این نیز در جام جهانی 2018 روسیه با اتفاقی مشابه روبرو شده بودند و با قبول شکست برابر کره جنوبی در بازی آخر از صعود به مرحله یک هشتم بازماندند.
این رکورد به هیچ وجه برای فوتبال آلمان خوشایند نیست و اسکای اسپورت خبر داده است که اگر چنین فاجعه‌ای بار دیگر تکرار شود، همه در فدراسیون فوتبال کشور به شدت زیر سوال خواهند رفت و باید به طور جدی پاسخگو باشند.
با این حال، آنها مدعی شده‌اند که حتی حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی هم باعث نخواهد شد که فلیک به فکر استعفا باشد چون رویای اصلی او قهرمانی در یورو 2024 است و باور دارد که تیمش توانایی رسیدن به این هدف را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان