ژاوی: پیشنهاد برزیل را رد کردم تا مربی بارسا شوم


ژاوی: پیشنهاد برزیل را رد کردم تا مربی بارسا شوم

ژاوی، سرمربی بارسلونا، مدعی شده است که پیش از قبول هدایت این تیم از برزیل پیشنهاد داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از زمان حضورش روی نیمکت بارسلونا موفق شده شرایط را در این تیم تغییر دهد و آنها را تا حد زیادی از افت خارج کند.
او در حالی هدایت بارسا را قبول کرد که پیش از آن تنها تجربه مربیگری‌اش حضور روی نیمکت السد قطر بود که سال‌های پایانی فوتبالش را در آنجا سپری کرد اما به نظر می‎‌رسد که فرصت دیگری نیز برای کسب تجربه در دنیای فوتبال داشته است.
فدراسیون فوتبال برزیل در سال 2021 پیشنهادی برای او ارسال و از او دعوت کرد که عضوی از کادر فنی تیته در تیم ملی این کشور باشد اما این مربی کاتالان از همان زمان به دنبال حضور در بارسا بود.

ژاوی: پیشنهاد برزیل را رد کردم تا مربی بارسا شوم

ژاوی در گفتگو با سایت گل در این باره اظهار داشت:« این موقعیتی کاملا غیرمنتظره بود. من از طریق مدیر برنامه‌ام با آنها صحبت کردم. این فرصت را داشتم که به کادر تیته اضافه شوم و با آنها کار کنم اما می‌خواستم سرمربی باشم و برای همین صبر کردم تا فرصتم در بارسلونا برسد.»
سرمربی بارسا با ابراز رضایت از این تصمیم گفت:« من جایی هستم که دوست دارم. از نظر خودم در بهترین باشگاه دنیا هستم و این باور قبلی من است. من اینجا از شرایط لذت می‌برم و سعی دارم موقعیت بارسا را تغییر دهم اما شانس حضور در برزیل را هم داشتم. این اتفاقی غیرمنتظره و تاریخی بود اما من ردش کردم چون دوست داشتم سرمربی باشم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا