بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)


بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی هوشمند این روزها به مهمترین دستگاه الکترونیکی همراه در دنیا تبدیل شده و به همین دلیل بهترین گوشی موبایل باید با توجه به بودجه هر فرد انتخاب شود. در این مسیر، بهره‎‌‌گیری از یک راهنمای خرید گوشی جامع که متناسب با بهترین گوشی های هوشمند...

گوشی هوشمند این روزها به مهمترین دستگاه الکترونیکی همراه در دنیا تبدیل شده و به همین دلیل بهترین گوشی موبایل باید با توجه به بودجه هر فرد انتخاب شود. در این مسیر، بهره‎‌‌گیری از یک راهنمای خرید گوشی جامع که متناسب با بهترین گوشی های هوشمند بازار ایران تنظیم شده و قصد معرفی گوشی‎‌هایی با بالاترین ارزش خرید را داشته باشد، امری بسیار مهم است. ما در شهر سخت افزار راهنمای خرید بهترین گوشی‎‌‌های پیشنهادی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که مجموعه‌‎ای از بهترین مدل های گوشی موجود بازار ایران است.

چه گوشی بخرم؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران در هنگام خرید یک گوشی خوب از خود می‌پرسند. بازار خرید گوشی‌های هوشمند و صنعت تولید و توسعه آن از جمله‌ بزرگ‌ترین‌ها در نوع خود به شمار می‌رود. مردم جهان و به خصوص ما ایرانی‌ها علاقه خاصی به ارتقای گوشی‌های شخصی خود داریم.

فهرست مطالب این مقاله:

- راهنمای قدم به قدم خرید بهترین گوشی
- بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران با قیمت زیر 3 میلیون تومان
- بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران از 3 تا 5 میلیون تومان
- بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران از 5 تا 10 میلیون تومان
- بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران از 10 تا 15 میلیون تومان
- بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران از 15 تا 20 میلیون تومان
- بهترین گوشی پیشنهادی بازار ایران بالای 20 میلیون تومان

در این میان با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند اگر قصد خرید یا ارتقای آن را دارید بهتر است نگاهی به مقاله راهنمای خرید گوشی داشته باشید تا همواره از جدید‌ترین و بهترین گزینه‌های در دسترس برای خرید گوشی هوشمند با قیمت مناسب نسبت به امکانات خود آگاه شوید. اما پیش از خرید بهترین گوشی لازم است به نکاتی که در این رابطه بیان شده، توجه کنید.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

راهنمای قدم به قدم خرید بهترین گوشی

گوشی‌های هوشمند این‌ روزها، پرکاربردترین وسیله در زندگی رومزه‌ هر شخصی محسوب می‌شوند. این موضوع هر چقدر که هیجان‌انگیز است، به همان نسبت هم مشکل‌زا محسوب می‌شود. در واقع مشکل زمانی رخ می‌دهد که می‌خواهید گوشی هوشمند جدیدی بخرید. به همین خاطر سعی شده در ادامه نکات لازم در مورد خرید بهترین گوشی‌ هوشمند شرح داده شود.

چگونه بهترین گوشی را انتخاب کنیم؟

احتمالاً در هنگام خرید گوشی هوشمند با دنیایی از مدل‌های مختلف مواجه شده‌اید که اتفاقاً تمامی آن‌ها جذاب به‌نظر می‌رسند! اگر هم به سراغ جدول مشخصات این گوشی‌ها بروید، دنیایی از اعداد و اصطلاحات پیچیده وجود دارد.

این پیچیدگی‌ها در حدی است که در نهایت ناچار می‌شوید به سخن آشنایان، دوستان یا حتی فروشندگان اطمینان کرده و گوشی جدیدی بخرید. اما اگر یک دید کلی درباره‌ دنیای بهترین گوشی هوشمند داشته باشید، می‌توانید یک گوشی خوب متناسب با سلایق، نیازها و بودجه‌ خود خریداری کنید. اما بهتر است برای سوال‌هایی که در ادامه می‌آید پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشید:

کاربردتان از گوشی هوشمند چیست؟

بهتر است که پیش از اینکه به سراغ کیف پولتان بروید ابتدا بودجه‌ خود را مشخص کرده و تعریف دقیقی از کاربرد گوشی هوشمند جدیدتان داشته باشید. ابتدا از خود بپرسید که قرار است از گوشی هوشمند جدیدتان چه استفاده‌ای کنید؟ اینگونه متوجه خواهید شد که باید روی کدام بخش از گوشی جدید خود سرمایه‌گذاری بیشتری کنید.

هنگام خرید گوشی هوشمند به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

علاوه بر موارد ذکر شده در راهنمای خرید گوشی، توجه به سیستم عامل گوشی از نکات مهمی است که در خرید دستگاه باید بدان توجه کرد. همچنین به طراحی و کیفیت ساخت محصول هم اهمیت بدهید. اگر می‌خواهید گوشی خوبی را از فروشگاه‌های اینترنتی بخرید، پیش از خرید حتماً چند ویدیو و بررسی از گوشی را ببینید. در واقع بهتر است پیش از خرید به فروشگاه‌های موبایل رفته و چند دقیقه‌ با گوشی مد نظر کار کنید.

همچنین نمایشگرهای مختلف را بشناسید و از خود بپرسید که قرار است چقدر با گوشی‌ عکاسی کنید؟ توجه به سخت‌افزار گوشی و امکانات صوتی هم از دیگر مواردی است که هنگام خرید گوشی باید به آن اهمیت داد. همچنین نباید شرکت سازنده، گارانتی و رجیستری را از قلم بیندازید.

گوشی خوب چی بخرم؟ کدام گوشی بهتر است؟

برای خرید گوشی خوب می‌توانید با مراجعه به ادامه مطلب راهنمای خرید گوشی نسبت به خرید بهترین گوشی بر اساس سلیقه و بودجه و کاربرد خودتان اقدام کنید.

بهترین گوشی دنیا در حال حاضر چیست؟

شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در رقابتی تنگاتنگ، پیوسته گوشی‌های پرچم‌دار جدیدی را روانه بازار می‌کنند که در نوع خود بهترین هستند. اما برای شناخت بهترین گوشی هوشمند می‌توان به بنچمارک‌های مختلف نظیر آنتوتو مراجعه کرد. همچنین در راهنمای خرید گوشی هم سعی شده بهترین گوشی جهان بر اساس قیمت معرفی شود.

اما در مقاله راهنمای خرید گوشی همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید در شهر سخت افزار، یک لیست شامل چندین گوشی هوشمند که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده است در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید بر اساس بودجه خود بهترین موبایل در هر بازه قیمتی را خریداری کنید. لازم به ذکر است مهم‌ترین فاکتور جهت انتخاب گزینه‌های معرفی‌شده در مقاله راهنمای خرید گوشی «قیمت به کارایی» است.

پیش از آغاز معرفی بهترین گوشی های دنیا، از شما دعوت می‌کنیم برای آگاهی از قیمت مدل‌های مختلف گوشی‌ها در بازار ایران، به لیست قیمت گوشی موبایل شهر سخت افزار مراجعه کنید.

بهتر است قبل از اقدام به خرید گوشی خارجی، به خصوص گوشی‌های چینی مانند شیائومی و وان‌پلاس حتماً این مطلب را مطالعه نمایید تا در مورد پک‌ها و رام‌های مختلف به اطلاعات کافی دست پیدا کنید.

نکته: قیمت‌های درج شده برای هر گوشی بر اساس قیمت روز بازار در تاریخ 30 آبان 1401 ثبت شده است. برای اطلاع از بهترین گوشی های 2022 با قیمت و مشاهده قیمت بهترین گوشی دنیا می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

نکته: در مقاله راهنمای خرید گوشی، امتیازات در نظر گرفته شده برای هر گوشی هوشمند، در قیاس آنها با محصولات هم‌قیمت و هم‌رده است. به عبارت دیگر تلاش شده تا هر گوشی با با محصولات مشابه خود مقایسه شود و پس از آن بهترین گوشی های بازار انتخاب و به شما عزیزان شهر سخت‌افزار پیشنهاد شوند.

گوشی Nokia C30 (3GB/64GB)
گوشی نوکیا سی 30

قیمت حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

در ابتدای مطلب بهترین گوشی دنیا باید گفت که گوشی‌های هوشمند نوکیا از مشخصات فنی مناسب بهره برده و البته قیمتی مقرون به‌ صرفه دارند و در جایگاه یک گوشی خوب، عملکرد کاملاً قابل قبولی را به‌نمایش گذاشته‌اند. یکی از بهترین گوشی های خوب ارزان قیمت این شرکت Nokia C30 نام دارد که در جایگاه یک گوشی با قیمت مناسب به سخت‌افزار مناسب و قابل قبولی مجهز شده است.

این گوشی قیمت مناسب از صفحه‌نمایش نوع IPS با ابعاد 6.82 اینچ و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل بهره‌ می‌برد. نمایشگری که توانایی نمایش 270 پیکسل در هر اینچ را دارد.

بر روی قاب پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی عریض با وضوح 13 مگاپیکسل در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است. همچنین سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 5 مگاپیکسل در قسمت ناچ قطره‌ای نمایشگر این گوشی جا خوش کرده است.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری، پردازنده Unisoc این گوشی میان‌رده را همراهی می‌کند. نقطه قوت این گوشی باتری 6000 میلی‌آمپر‌ ساعت در کنار شارژر 10 وات معمولی محسوب می‌شود.

البته در این بازه قیمتی می‌توان گوشی موتورلا E20 مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را نیز در نظر داشته و تهیه کرد.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi Poco C31 (4GB/64GB)
گوشی شیائومی پوکو سی 31

قیمت: حدود 3 میلیون و 200 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی‌های برند پوکو در زمره محصولات مقرون به صرفه بازار محسوب می‌شوند. مشخصات فنی مناسب و قابل قبول در کنار عملکرد خوبی که گوشی‌های برند پوکو از خود به جای گذاشته‌اند، راه را برای عرضه دستگاه‌های جدیدتر مانند پوکو C31 هموار کرده است.

گوشی پوکو C31 به یک نمایشگر 6.53 اینچی نوع IPS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل مجهز شده است. قاب پشتی دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده و توسط فریم پلاستیکی محافظت می‌شود.

قلب تپنده این گوشی خوب هم پردازنده هلیو G35 مدیاتک است که در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی قابل قبولی را نسبت به قیمت آن برای کاربران فراهم می‌کند.

شیائومی برای پوکو C31 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار دو سنسور 2 مگاپیکسلی تله فوتو و تشخیص عمق استفاده کرده و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم وظیفه ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد.

باتری مناسب و البته قدرتمند 5000 میلی‌آمپر‌ ساعتی هم زمان زیادی را به ازای هر بار شارژ با کاربر همراهی می‌کند. درگاه ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید به حساب می‌آید.

البته در این بازه قیمت می‌توان گوشی دیگری از برند سامسونگ با نام گلکسی A04 را مدنظر قرار داد.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi Redmi 10C (4GB/64GB)
گوشی شیائومی ردمی 10 سی

قیمت: حدود 3 میلیون و 700 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

در ادامه مطلب بهترین گوشی در ایران باید گفت که گوشی‌های برند ردمی تا به امروز توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، عملکرد خوبی داشته باشند. شیائومی با عرضه گوشی ردمی 10C ، بهترین گوشی بازار با قیمت مقرون ‌به ‌صرفه‌ را روانه بازار کرد تا تنوع در این سری را بیشتر از قبل گسترش دهد.

گوشی جدید برند ردمی از یک نمایشگر 6.71 اینچی با پنل LCD و رزولوشن 720 در 1650 پیکسل بهره می‌برد. قاب پشتی دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده و توسط فریم پلاستیکی محافظت می‌شود.

قلب تپنده این گوشی خوب هم پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام است که در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی مناسبی برای کاربران فراهم می‌کند.

شیائومی برای گوشی ردمی 10C از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی تله فوتو استفاده کرده و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی در قاب جلویی این گوشی تعبیه شده است. علاوه بر این حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی گوشی قرار گرفته است.

باتری مناسب و البته قدرتمند 5000 میلی‌آمپر‌ ساعتی هم زمان زیادی را به ازای هر بار شارژ با کاربر همراهی می‌کند. درگاه ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید به حساب می‌آید.

در ادامه راهنمای خرید گوشی مدل بالا باید گفت که گوشی ردمی 10C دستگاهی مناسب برای امور آموزش آنلاین، شبکه‌‎های اجتماعی، وبگردی در سطح متوسط خواهد بود.

البته در این بازه قیمت می‌توان گوشی تازه وارد سامسونگ با نام گلکسی A04s را در لیست خرید خود قرار داد.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Samsung Galaxy F22 (4GB/64GB)
گوشی سامسونگ گلکسی اف 22

قیمت: حدود 4 میلیون 300 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گلکسی F22 یک گوشی خوب میان‌رده و مقرون به‌ صرفه سامسونگ بوده که در کنار مشخصات فنی مناسب، قیمت متعادلی نیز دارد. این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران مانند وب‌گردی، گیمینگ، تماشای فیلم و کلیپ و شبکه‌های اجتماعی باشد.

یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی، باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی آن بوده که شارژدهی بسیار مناسبی دارد. پردازنده هلیو G80 این گوشی نیز توان پردازشی لازم برای همه امور متوسط و روزمره شما را داشته و می‌تواند به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم، دستگاهی دوست‌‎داشتنی را شکل دهد.

گوشی گلکسی F22 دارای دوربین چهارگانه بر روی قاب پشتی خود بوده که وضوح آنها به ترتیب برابر 48 و 8 و 2 و 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی هم یک سنسور واید با وضوح 13 مگاپیکسل است که تصاویر مطلوبی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی ثبت می‌کند.

در ادامه راهنمای خرید گوشی باید گفت این گوشی مناسب افرادی است که شارژدهی عالی باتری را همراه با سایر ویژگی‌های متعادل مد نظر داشته و از پلتفرم ساده One UI نیز لذت می‌برند.

در این بازه قیمتی می‌توان به گوشی موتورولا G22 هم فکر کرد. این گوشی به تراشه Helio G37 مجهز بوده و سایر مشخصات آن کمتر از گلکسی F22 است.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Samsung Galaxy A13 (4GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ 13

قیمت: حدود 4 میلیون 700 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

یک گوشی ‌خوب که در این راهنمای خرید گوشی قصد معرفی آن را داریم، گلکسی A13 سامسونگ است که یکی از بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان موجود در بازار محسوب می‌شود و با حسگر انگشت بر روی دکمه پاور گوشی و دوربین چهار‌گانه روانه بازار شده است.

اگر چه محصول مورد اشاره یک گوشی مدل بالا محسوب نمی‌شود اما این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن نمایشگر با‌کیفیت PLS LCD و دوربین‌هایی با امکانات بالا مشهور هستند. مضاف بر این سامسونگ تلاش کرده است حاشیه‌های این گوشی را تا حد امکان کم کند.

قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک بوده و قاب جلویی را شیشه پوشانده که جلوه‌ زیبایی به گوشی داده است. ابعاد نمایشگر استفاده‌ شده در این گوشی برابر 6.6 اینچ با رزولوشن FHD است.

این صفحه‌نمایش توانایی نمایش 400 پیکسل در هر اینچ را دارد. سامسونگ برای گوشی Galaxy A13 تراشه اگزینوس 850 را برگزیده که به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

این تراشه برای اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدیو کاملاً مناسب است. پردازنده گرافیکی Mali-G52 هم از پس اجرای بازی‌های معمولی به خوبی بر می‌آید.

دوربین اصلی گلکسی A13 یک سنسور 50 مگاپیکسلی بوده که در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو بر روی قاب پشتی این گوشی قرار دارند.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت بر روی لبه گوشی از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد محسوب می‌شود.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi Redmi Note 11 (4GB/128GB)
گوشی شیائومی ردمی نوت 11

قیمت: حدود 5 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی‌های برند ردمی تا به امروز توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، عملکرد خوبی داشته باشند. شیائومی با عرضه گوشی ردمی نوت 11 یک گوشی خوب که مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین محصولات این شرکت هم محسوب می‌شود را روانه بازار کرد تا تنوع در این سری را بیشتر از قبل گسترش دهد.

اگر چه این دستگاه بهترین گوشی دنیا محسوب نمی‌شود اما گوشی جدید برند ردمی از یک نمایشگر 6.43 اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن 2400×1080 پیکسل بهره می‌برد. قاب پشتی دستگاه از جنس شیشه ساخته شده و توسط فریم پلاستیکی محافظت می‌شود.

قلب تپنده این گوشی هم پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام است که در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی مناسبی برای کاربران فراهم می‌کند.

شیائومی برای گوشی ردمی نوت 11 از دوربین چهارگانه استفاده کرده که شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی واید در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دو حسگر ماکرو و سنجش عمق با وضوح 2 مگاپیکسل است.

یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی در قاب جلویی این گوشی مدل بالا تعبیه شده است. علاوه بر این حسگر اثر انگشت بر روی لبه کناری گوشی قرار گرفته است.

باتری مناسب و البته قدرتمند 5000 میلی‌آمپر‌ ساعتی هم طول عمر مفید دو روز را به ازای هر بار شارژ 100 درصدی خواهد داشت. درگاه ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید به حساب می‌آید.

در نهایت باید گفت که گوشی ردمی نوت 11 دستگاهی مناسب برای امور آموزش آنلاین، شبکه‌‎های اجتماعی، وبگردی و حتی عکاسی در سطح متوسط خواهد بود.

البته در این بازه قیمت می‌توان گوشی میان‌رده سامسونگ با نام گلکسی M32 و قیمت مناسب را مدنظر قرار داد.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Samsung Galaxy A23 (4GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ 23

قیمت: حدود 5 میلیون و 800 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی گلکسی A23 سامسونگ یکی از یکی از بهترین گوشی های زیر 6 میلیون تومان موجود در بازار محسوب می‌شود که با حسگر انگشت بر روی دکمه پاور گوشی و دوربین چهار‌گانه روانه بازار شده است.

این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن نمایشگر با‌کیفیت IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و دوربین‌هایی با امکانات بالا مشهور هستند. مضاف بر این سامسونگ تلاش کرده است حاشیه‌های این گوشی خوب را تا حد امکان کم کند.

قاب پشتی این گوشی مدل بالا از جنس پلاستیک بوده و قاب جلویی را شیشه پوشانده که جلوه‌ زیبایی به گوشی داده است. ابعاد نمایشگر استفاده‌ شده در این گوشی برابر 6.6 اینچ با رزولوشن +FHD است.

این صفحه‌نمایش با شیشه گوریلا گلس 5 محافظت شده و توانایی نمایش 400 پیکسل در هر اینچ را دارد. سامسونگ برای گوشی Galaxy A23 تراشه اسنپدراگون 680 را برگزیده که به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

این تراشه برای اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدیو کاملاً مناسب است. پردازنده گرافیکی Adreno 610 هم از پس اجرای بازی‌های نسبتاً سنگین به خوبی بر می‌آید.

دوربین اصلی گلکسی A23 یک سنسور 50 مگاپیکسلی بوده که در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو بر روی قاب پشتی این گوشی قرار دارند.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت بر روی لبه گوشی از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد محسوب می‌شود.

همچنین در ادامه راهنمای خرید گوشی می‌توان گوشی پوکو M5s را به عنوان جایگزینی مناسب با تراشه هلیو G95 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفت.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi Redmi Note 11S (8GB/128GB)
گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس

قیمت: حدود 6 میلیون و 200 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی ردمی Note 11S شیائومی مانند نسخه‌های قبلی این سری از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب، دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است.

نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED این گوشی خوب حدود 409 پیکسل را در هر اینچ جا داده و حاشیه‌ها هم تا حد ممکن کاهش یافته است. بدنه و نمایشگر این محصول با استفاده از شیشه گوریلا گلس محافظت می‌شود.

شیائومی برای این گوشی مدل بالا از مجموعه دوربین چهارگانه استفاده کرده که شامل لنز عریض 108 مگاپیکسلی دوربین اصلی در کنار لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در بالای نمایشگر این گوشی قرار دارد.

از نظر سخت‌افزاری هم این گوشی به تراشه Helio G96 مدیاتک مجهز شده و 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در کنار این مجموعه قرار گرفته تا بتواند علاوه‌ بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات، درگاه ارتباطی USB-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

در ادامه راهنمای خرید گوشی و در مجموع باید گفت این گوشی میان‌رده یک محصول همه فن حریف محسوب می‌شود که از پس اجرای بیشتر برنامه‌ها و بازی‌ها برآمده و از پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدتی برخوردار است.

اگر هم در این بازه قیمتی به دنبال یک گوشی دیگر هستید، پیشنهاد ما به شما گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی است.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Samsung Galaxy M33 5G (8GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی ام 33 5جی

قیمت: حدود 7 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی گلکسی M33 با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های میان‌رده‌ سامسونگ با فناوری 5G روانه بازار شده است.

قاب پشتی این گوشی خوب از جنس پلاستیک بوده و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده و جلوه‌ زیبایی به گوشی بخشیده است. این محصول سامسونگ با نسخه 12 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرنی به‌حساب بیاید.

صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.6 اینچ با رزولوشن +FullHD است که با استفاده از فناوری TFT LCD تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر مورد اشاره 400 پیکسل در هر اینچ را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است.

تراشه‌ به کار رفته در این محصول اگزینوس 1280 است که به همراه 8 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. تراشه‌ گرافیکی Mali-G68 هم عملکرد خوبی در پخش ویدیو و بازی دارد.

دوربین اصلی گلکسی M33 یک سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع عریض بوده و در کنار یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق مجموعه دوربین‌های این گوشی مدل بالا را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت در لبه کناری هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی باید گفت که سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با قابلیت‌های نزدیک به یک پرچم‌دار را روانه بازار کند.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi 11 Lite 5G NE (8GB/128GB)
گوشی شیائومی 11 لایت 5جی ان ای

قیمت: حدود 8 میلیون و 600 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی گلکسی M52 با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های میان‌رده‌ سامسونگ است که از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند.

قاب پشتی این گوشی خوب از جنس پلاستیک بوده و قاب جلویی آن را شیشه گوریلا گلس 5 پوشانده تا ظاهر زیبایی به گوشی ببخشد. این دستگاه با نسخه 12 سیستم‌عامل اندروید همراه شده تا از هر نظر گوشی مدرنی به‌حساب بیاید.

صفحه‌نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن +FullHD است که با استفاده از فناوری Super AMOLED Plus تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر مورد اشاره 390 پیکسل در هر اینچ را نشان می‌دهد.

تراشه‌ استفاده شده در بطن این محصول اسنپدراگون 778G است که به همراه 8 گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. تراشه‌ گرافیکی Adreno 642L هم عملکرد خوبی در پخش ویدیو و اجرای بازی‌های نسبتاً سنگین دارد.

دوربین اصلی گلکسی M52 یک سنسور 64 مگاپیکسلی از نوع عریض بوده و در کنار یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو مجموعه دوربین‌های این گوشی مدل بالا را تشکیل داده‌اند. یک دوربین 32 مگاپیکسلی هم وظیفه ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد.

در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی باید گفت که باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت در لبه کناری هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان‌رده است.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G (6GB/128GB)
گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5جی

قیمت: حدود 9 میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro Plus 5G یکی از بهترین گوشی های جهان با‌ کیفیت بسیار بالا از شرکت شیائومی است که به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. در همان نگاه اول طراحی این گوشی نشان از آن دارد که با گوشی هوشمند قدرتمند و بسیار با‌کیفیتی رو‌به‌رو هستیم.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G به صفحه‌نمایش 6.67 اینچ با رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع Super AMOLED مجهز شده است. توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ در کنار ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز نشان از آن دارد که با نمایشگری همه چیز تمامی رو‌به‌رو هستیم.

در قسمت پشتی هم سه سنسور دوربین برای این گوشی خوب در نظر گرفته شده که یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسل از نوع تله فوتو مجموعه دوربین‌های سه‌گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

برای دوربین سلفی هم یک سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. در بخش سخت‌افزاری هم ردمی Note 11 Pro Plus 5G به یکی پردازنده‌های مدیاتک یعنی دایمنسیتی 920 مجهز شده است.

گوشی ردمی Note 11 Pro Plus 5G به یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ ساعتی مجهز شده و حضور شارژر قدرتمند با توان 120 وات و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سبب شده تا در مدت زمان کوتاه 15 دقیقه، باتری این گوشی مدل بالا به طور کامل شارژ شود.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Samsung Galaxy A53 5g (8GB/256GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ53 5جی

قیمت: حدود 11 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی موبایل گلکسی A53 5G یکی از ارزان‌ترین و بهترین گوشی های میان‌رده سامسونگ در بازار است که با مشخصات قدرتمند خود، انتخاب مناسبی برای کاربران محسوب می‌شود.

گوشیگلکسی A53 5G به نمایشگر Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز مجهز شده و با توجه به پوشش شیشه‌ای دستگاه در هر دو سمت پشت و جلو، می‌توان گفت که با یک دستگاه زیبا و جذاب روبرو هستیم و ظاهر خاص این گوشی خوب حس و حال یک گوشی قدرتمند را به کاربر القا می‌کند.

تراشه اگزینوس 1280 که در بطن گوشی کارسازی شده و به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قدرت فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران برای اجرای روان بازی‌ها قرار می‌دهد.

دوربین اصلی این مدل یک سنسور 64 مگاپیکسلی است که در کنار یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسلی تله‌ فوتو و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق بر روی قاب پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند تا این محصول به گزینه مناسبی برای ثبت لحظات خاطره‌انگیز تبدیل شود.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در ناچ نمایشگر این گوشی مدل بالا به کار گرفته شده است. با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هم می‌توان تا ساعت‌ها به انجام بازی پرداخت بدون آنکه نگران شارژدهی گوشی بود. در انتها می‌توان گفت که گلکسی A53 5G برای علاقهمندان به یک گوشی گیمینگ میانرده با سخت‌افزار قدرتمند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi Redmi K40 Gaming Edition 5G (12GB/256GB)
گوشی شیائومی ردمی کا 40 گیمینگ ادیشن 5جی

قیمت: حدود 13 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

یکی از بهترین گوشی های هوشمند گیمینگ چینی، ردمی K40 گیمینگ است که با توجه به مشخصات فنی قدرتمند خود در دسته گوشی‌های گیمینگ سطح بالای بازار قرار می‌گیرد. در واقع طراحی این گوشی از یک محصول گیمینگ با امکانات تمام عیار و قیمت مناسب حکایت دارد.

این گوشی خوب گیمینگ به صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع OLED مجهز شده است. توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ نشان‌دهنده استفاده شیائومی از یک نمایشگر تمام عیار برای تجربه لذت بخش بازی‌ها توسط ردمی K40 گیمینگ است.

بر روی قاب پشتی گوشی مدل بالا مخصوص بازی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) و سنسور 2 مگاپیکسلی تله‌فوتو ماکرو قرار دارد.

برای دوربین سلفی هم یک سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. حضور پردازنده قدرتمند دایمنسیتی 1200 5جی هم سبب شده تا بتوانید جدید‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌های حال و حاضر را اجرا کرده و از گیم‌پلی لذت ببرید.

ردمی K40 گیمینگ ادیشن به یک باتری 5065 میلی‌آمپر‌ ساعتی مجهز شده و شارژر قدرتمند با توان 67 وات توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری این گوشی را در مدت زمان 42 دقیقه دارد.

اگر به دنبال یک گوشی دیگر با مشخصات مشابه از برند شیائومی می‌گردید، پیشنهاد ما به شما شیائومی 11T Pro است.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Motorola Edge 20 Pro 5G (12GB/256GB)
گوشی موتورولا اج ۲۰ پرو 5جی

قیمت: حدود 14 میلیون و 300 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی موتورولا Edge 20 Pro یک محصول میان‌رده در لباس پرچم‌دار بوده و به نمایشگری ۶.۷ اینچی اولد با وضوح 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده و تراکم پیکسلی آن برابر 385 پیکسل در هر اینچ است.

در بخش دوربین هم با یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی واید روبرو هستیم که با سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز به لنز پریسکوپی همراه شده و با توانایی زوم اپتیکال 5 برابر تصاویر واضحی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید هم مجموعه دروبین‌های سه‌گانه این گوشی هوشمند را همراهی می‌کند. علاوه بر این دوربین اصلی توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 8K را داشته و سنسور ۳۲ مگاپیکسلی دوربین سلفی هم قادر به ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K می‌باشد.

در بخش سخت‌افزاری هم گوشی موتورولا Edge 20 Pro به تراشه اسنپدراگون 870 5G مجهز شده که علاوه بر عملکرد بسیار خوب یکی از بهترین گوشی جهان در بازی‌های سنگین، از شبکه‌ 5G هم پشتیبانی می‌کند و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. همچنین موتورولا یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ ساعتی را به همراه یک شارژر 30 وات برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته است.

در نهایت باید گفت که با یکی از پرارزش‌ترین و بهترین گوشی های حال حاضر بازار ایران روبرو هستیم که از همه جهات یک محصول همه چیز تمام بوده و می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربرانی باشد که یک گوشی خوب خاص با برند خاص و مشخصات رده بالا می‌خواهند.

علاقه‌مندان به برند سامسونگ می‌توانند در این بازه قیمتی گوشی گلکسی A73 را مد نظر داشته باشند.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi Poco F4 GT (12GB/256GB)
گوشی شیائومی پوکو اف 4 جی تی

قیمت: حدود 15 میلیون و 600 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی پوکو F4 GT یکی از بهترین گوشی های دنیا و پرچم‌ دار برند Xiaomi محسوب می‌شود که از یک نمایشگر AMOLED با ابعاد 6.67 اینچ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی برخوردار است. پشت و روی بدنه گوشی از جنس شیشه بوده و محافظت از نمایشگر دستگاه را گوریلا گلس ویکتوس بر عهده دارد.

در بخش دوربین نیز گوشی پوکو F4 GT از دوربین اصلی عریض 64 مگاپیکسلی در کنار حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو بهره می‌برد. شیائومی برای دوربین سلفی این گوشی مدل بالا از یک سنسور 20 مگاپیکسلی عریض استفاده کرده است.

گوشی پوکو F4 GT در بخش پردازشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد که با فناوری 4 نانومتری ساخته شده است. همچنین شاهد یک باتری قدرتمند 4700 میلی‌آمپر ساعتی در کنار شارژ سریع 120 وات هستیم.

در ادامه راهنمای خرید گوشی باید گفت که بنا بر ادعای شیائومی شارژر سریع این دستگاه قادر است تا باتری آن را تنها در عرض 17 دقیقه تا 100 درصد شارژ کند. با توجه به قیمت گوشی پوکو اف ۴ جی تی می‌توان آن را ارزان‌ترین گوشی خوب مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 دانست که در حد و اندازه‌های یک پرچم‌دار ظاهر شده است.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi 12 (8GB/256GB)
گوشی شیائومی 12

قیمت: حدود 17 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی شیائومی 12 یکی از پرچم‌داران بسیار با‌کیفیت این شرکت است که با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند عملکرد بسیار خوبی را کرده است. این گوشی خوب از طراحی منحصر به فردی بهره می‌برد و به نمایشگری 6.28 اینچی نوع AMOLED با وضوح 1080 در 2400 پیکسل و نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز است.

شیائومی بر روی قاب پشتی گوشی مدل بالا یک سنسور 50 مگاپیکسلی عریض را به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو قرار داده است. ناچ دایره‌ای در قسمت بالای صفحه‌نمایش هم سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را درون خود جای داده است.

حضور قدرتمند‌ترین پردازنده‌ شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 موجب شده تا شیائومی 12 به‌راحتی از پس بازی‌های سنگین مانند COD و آسفالت 9 برآید.

باتری 4500 میلی‌آمپر‌ ساعتی در کنار شارژر قدرتمند 67 وات با پشتیبانی از شارژ سریع از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای بهترین گوشی دنیا هستند. لازم به ذکر است که شارژر 67 واتی این گوشی، توانایی شارژ صفر تا صد درصدی باتری را در مدت زمان کوتاه 39 دقیقه‌ای دارد.

گوشی شیائومی 12 را می‌توان یکی از بهترین گوشی های همه فن حریف بازار ایران دانست که با قیمتی منحصر به فرد و رقابتی عرضه شده تا سبد محصولات این شرکت چینی را متنوع‌تر کند.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Samsung Galaxy S21 FE 5G (8GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای 5جی

قیمت: حدود 18 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

سری FE گوشی‌های هوشمند سامسونگ با توجه به بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قدرتمند و البته قیمتی ارزان‌تر به نسبت پرچم‌داران این شرکت، طرفداران بسیاری زیادی داشته و توانسته‌اند عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را به‌نمایش بگذارند.

گوشی گلکسی S21 FE 5G سامسونگ یک محصول خوش‌دست با پشتیبانی از فناوری 5G، ساخته شده با بدنه پلاستیکی و فریم آلومینیومی بوده که نمایشگر تمام صفحه آن جلوه ویژه‌ای را به این مدل بخشیده است.

اندازه صفحه نمایش S21 FE 5G برابر 6.4 اینچ بوده و در بالای آن حفره دوربین سلفی دیده می‌شود. در بخش دوربین هم این محصول به یک سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده که در کنار یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو بر روی قاب پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند.

دوربین سلفی این محصول دارای حسگر 32 مگاپیکسلی بوده و این دوربین‌ها قادر به ضبط ویدیوی 4K هستند. تراشه اگزینوس 2100، بلوتوث 5.1، نسخه 12 سیستم عامل اندروید و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌‌های کلیدی این بهترین گوشی قدرتمند هستند که موجب شده این گوشی خوب از پس اجرای بیشتر بازی‌ها و نرمافزارها برآید.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi 12T Pro (12GB/256GB)
گوشی شیائومی 12 تی پرو

قیمت: حدود 19 میلیون 500 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

در میان‌ گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار شیائومی، شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمندی هستیم که به نسبت پرچم‌داران قیمت ارزان‌تری داشته اما امکانات آنها در حد و اندازه گوشی‌های پرچم‌دار است.

گوشی شیائومی 12T Pro را می‌توان بهترین گوشی پرچم‌دار با قیمت مناسب دانست که از یک نمایشگر AMOLED با ابعاد 6.67 اینچ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی برخوردار است.

پشت و روی بدنه گوشی خوب از جنش شیشه بوده و محافظت از نمایشگر دستگاه را فریم پلاستیکی به همراه محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس بر عهده دارد. در بخش دوربین نیز گوشی شیائومی 12T Pro از دوربین اصلی عریض 200 مگاپیکسلی در کنار حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. شیائومی برای دوربین سلفی این گوشی مدل بالا از یک سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

در بخش پردازشی، شیائومی 12T Pro از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد. همچنین شاهد یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در کنار شارژ سریع قدرتمند 120 وات هستیم.

در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی اگر موفق به تهیه این گوشی نشدید، می‌توانید در این محدوده قیمتی به دنبال گوشی شیائومی 12X باشید.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi Black Shark 5 (12GB/256GB)
گوشی شیائومی بلک شارک 5

قیمت: حدود 25 میلیون تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی گیمینگ بلک شارک 5 شیائومی علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند از طراحی جالب گیمینگ بهره می‌برد. گوشی گیمینگ بلک شارک 5 با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، در دسته گوشی‌های هوشمند گیمینگ پرچم‌دار بازار قرار می‌گیرد.

این گوشی خوب به صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع امولد مجهز شده است. بر روی قاب پشتی این گوشی مدل بالا هم یک سنسور 64 مگاپیکسلی عریض به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 13 مگاپیکسل نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است.

برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. علاوه بر گیمینگ در مقوله فیلم‌برداری هم بهترین گوشی جهان عملکرد بسیار خوبی داشته و توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K‌ با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد.

نقطه قوت بهترین گوشی دنیا در زمینه گیمینگ استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 5G است. حضور این تراشه موجب شده تا بتوانید جدید‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌های روز را به راحتی اجرا کرده و از گیم‌پلی روان بازی‌ها لذت ببرید.

در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی باید گفت که باتری 4650 میلی‌آمپر ساعتی در کنار شارژر بسیار قدرتمند 120 واتی، اندروید ۱۲، امکانات دوربین، پشتیبانی ۵ ساله نرم‌افزاری از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی گیمینگ قدرتمند است.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Xiaomi 12 Pro (12GB/256GB)
گوشی شیائومی 12 پرو

قیمت: حدود 28 میلیون تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی شیائومی 12 پرو یکی از بالاترین گوشی جهان و بهترین گوشی های این شرکت است که آخرین در نوع خود محسوب شده و در زمان عرضه هم طرفداران این برند چینی را شگفت‌زده کرد.

این گوشی خوب به نمایشگری از نوع LTPO AMOLED با ابعاد 6.73 اینچ با وضوح 1440 در 3200 پیکسل مجهز شده و توانایی ارائه نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتز را دارد.

در بخش دوربین هم شاهد تعبیه یک سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع عریض به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض به‌همراه سنسور 50 مگاپیکسلی نوع تله فوتو هستیم.

این گوشی مدل بالا می‌تواند با کیفیت 8K تصویربرداری کند بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون در کنار 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بهره‌مندی از باتری 4600 میلی‌آمپر‌ ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 وات هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای آخرین نسل از گوشی‌های سری 12 شیائومی است.

همچنین گوشی وان‌پلاس 9 پرو هم در این بازه قیمتی یکی از بالاترین گوشی دنیا محسوب شده و با امکانات و قابلیت‌های جذاب نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Apple iPhone 13 (4GB/256GB)
گوشی اپل آیفون 13

قیمت: حدود 36 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

آیفون 13 یکی از بهترین گوشی های دنیا و آخرین پرچم‌دار شرکت اپل بوده که با چند ویژگی جدید و دوربین دوگانه روانه بازار شده است. نمایشگر آیفون 13 به پنل 6.1 اینچی Super Retina مجهز ‌شده تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر ارائه کند. نمایشگر 6.1 اینچی بهترین گوشی در دنیا وضوح بسیار بالایی دارد و تراکم پیکسلی آن حدود 460 پیکسل در هر اینچ مربع بوده و امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی خوب مهیا است.

با توجه به فناوری‌های مورد استفاده باید گفت که روکش سرامیکی نمایشگر این گوشی مدل بالا جدید، انقلابی در محافظت از نمایشگرها به حساب می‌آید. اتصال به شبکه 5G و تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

از نظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی خفن از تراشه جدید A15 بهره می‌برد تا بتواند علاوه بر پردازش‌های معمولی، از کارهای سطح بالا مانند قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی نیز پشتیبانی کند.

در بخش عکاسی نیز با کیفیت بسیار بالای محصولات سری آیفون 13 روبرو هستیم. آیفون 13 محصولی کامل و مناسب است که میتواند گزینهای جالب توجه برای علاقهمندان به برند اپل مطرح شود؛ دستگاهی که تجربه کاربر از دنیای گوشی های مدل بالا را متحول کرده و میتواند بسیار قدرتمند و کارآمد باشد.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra 5G (12GB/256GB)
گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا 5جی

قیمت: حدود 40 میلیون تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ بهترین موبایل جهان در سیستم عامل اندروید محسوب شده که جدیدترین و قدرتمندترین پرچم‌دار شرکت Samsung است که با پشتیبانی از قلم S-Pen و طراحی مشابه سری نوت روانه بازار شده است.

بهترین مدل گوشی سامسونگ به نمایشگری از نوع Dynamic AMOLED 2X با ابعاد 6.8 اینچ و رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل مجهز شده است. صفحه‌نمایشی که توانایی نمایش 500 پیکسل در هر اینچ را داشته و از نرخ بروزرسانی متغیر 1 تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

در بخش دوربین بالاترین گوشی سامسونگ هم یک سنسور 108 مگاپیکسلی از نوع عریض به عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 10 مگاپیکسلی از نوع پریسکوپ با قابلیت زوم 10 برابری اپتیکال به‌همراه سنسور 10 مگاپیکسلی نوع تله فوتو با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال و سنسور 12 مگاپیکسل از نوع فوق عریض با زاویه دید 120 درجه بر روی قاب پشتی اس 22 اولترا جا خوش کرده‌اند.

سنسور دوربین اصلی بالاترین مدل گوشی سامسونگ در کنار توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 8K و سرعت 24 فریم در ثانیه از قابلیت جذاب و البته کاربردی لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و برای دوربین سلفی هم از یک سنسور با رزولوشن 40 مگاپیکسل استفاده شده است.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم شاهد استفاده از دو تراشه اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 بر روی این گوشی مدل بالا هستیم که در حال حاضر جز قدرتمندترین تراشه‌های موبایلی به حساب می‌آیند.

در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی باید گفت که باتری 5000 میلی‌آمپر‌ ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 وات هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای یکی از خفن ترین گوشی دنیا است. البته قلم هوشمند و بسیار کاربردی S Pen هم برای بهترین گوشی جهان در نظر گرفته شده و نیازی نیست همانند نسل قبلی آن را به‌عنوان یک وسیله جانبی خریداری کنید.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

گوشی Apple iPhone 13 Pro Max (6GB/256GB)
گوشی اپل آیفون 13 پرومکس

قیمت: حدود 54 میلیون تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی (خرید از فروشگاه هدف/ کالاتیک)

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

آیفون 13 پرو مکس بدون شک بهترین گوشی جهان، پیشرفته ترین و قدرتمند‌ترین عضو خانواده سری 13 محسوب می‌شود. پرچم‌دار جدید اپل مدل بالاترین گوشی جهان محسوب شده که از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل قبلی نداشته و تنها این بار اپل از ناچ با عرض کمتری نسبت به نسل قبلی بهره برده است.

آیفون 13 پرو مکس به عنوان بهترین گوشی در جهان به نمایشگری 6.7 اینچی با رزولوشن 1284 در 2778 پیکسل مجهز شده و توانایی ارائه نرخ بروزرسانی متغیر تا 120 هرتز را دارد که بدون شک می‌تواند نمایش روان‌تر و به مراتب با‌کیفیت‌تری نسبت نسل‌های قبلی ارائه دهد.

این نمایشگر توانایی ارائه حداکثر روشنایی 1200 نیت دارد که همین امر سبب می شود تا در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید هم وضوح تصویر بسیار خوبی را از آن شاهد باشیم.

در پنل پشتی پیشرفته ترین گوشی دنیا سه سنسور دوربین به همراه یک سنسور LIDAR با همان طراحی آیفون 12 پرو مکس قرار گرفته‌اند. سه سنسور 12 مگاپیکسلی، یکی از نوع واید، دیگری از نوع اولترا واید و سنسور سوم از نوع تله‌فوتو، مجموعه دوربین‌های آیفون 13 پرو مکس را تشکیل می‌دهند. در انتهای راهنمای خرید گوشی باید گفت که پردازنده A15 هم این‌بار قوی تر و قدرتمندتر از همیشه با شش هسته پردازشی قوی ترین گوشی جهان را همراهی می‌کند.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر 1401)

در انتها اگر در لیست بالا به پاسخ سوالات خود نرسیدید، می‌توانید آنها را در بخش نظرات مطرح کرده و از مشاوره رایگان متخصصان شهر سخت افزار استفاده نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403