فوتبالیست‌های دهه هشتادی مردم را غافلگیر کردند/ تماشای «کنار تیم»


فوتبالیست‌های دهه هشتادی مردم را غافلگیر کردند/ تماشای «کنار تیم»

«کنار تیم» عنوان یکی از تازه‌ترین نماهنگ‌های تولید شده ورزشی است که به‌تازگی با هدف ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام‌جهانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماهنگ «کنارتیم» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار تصویری تولید شده است که با هدف ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی قطر پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

در این نماهنگ که در قالب یک اثر تصویری با حضور نوجوانان دختر و پسر دهه هشتادی با حال و هوای نشاط انگیزی تولید شده، گروه اجرایی کوشیده‌اند ضمن ارائه یک اثر موسیقایی که حس و حال موسیقایی آن با سلیقه نوجوانان امروز جامعه ایرانی تطابق دارد، مشوق اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه بازی حساس با تیم فوتبال آمریکا در آخرین دیدار مرحله مقدماتی باشند.

مهدی استخر شاعر، احسان جوادی آهنگساز، طاهر ده پهلوان تهیه کننده، حسین لشگری کارگردان و موسسه رسا مجری طرح گروه اجرایی این نماهنگ را تشکیل می‌دهند.

کلیپ تصویری «به عشق ایران» تولید دفتر سرود معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماهنگ «تای پای جان برای ایران» به خوانندگی محمد معتمدی تولید انجمن موسیقی ایران، «لحظه صعود» به خوانندگی احسان جوادی، نماهنگ «تیم ملی» به خوانندگی غلامرضا صنعتگر از جمله آثاری هستند که تاکنون به مناسبت جام جهانی فوتبال تهیه و تولید شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل