تست شخصیت؛ بگو چه تصویری می بینی تا بگم مناسب چه شغلی هستی!


تست شخصیت؛ بگو چه تصویری می بینی تا بگم مناسب چه شغلی هستی!

این تست شخصیت‌شناسی شغلی می‌تواند مسیر حرکت صحیح زندگی افراد را آشکار کند و راه خروجی برای درگیری‌ها و سردرگمی‌ها باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ تست شخصیت؛ اغلب ما در دوران کودکی به دلایل گوناگون به مشاغل خاصی مانند پزشکی، مهندسی، خلبانی، آتش‌نشانی و... علاقه داشتیم و بدون شناخت شخصیت خود آرزوی این مشاغل را در سر می‌پروراندیم؛ این درحالیست که بر اساس علم روانشناسی می‌توانیم با توجه به ویژگی‌های فردی، شغل متناسب با شخصیت خود را انتخاب کنیم. در همین‌راستا، برخی نظریه‌پردازان معتقدند؛ ۱۶ تیپ شخصیت شغلی بر اساس ویژگی‌های فردی وجود دارد که افراد مختلف می‌توانند ضمن شناخت این تیپ‌ها، شغل مناسب خود را منطبق با رفتار، انرژی درونی و علائق خود انتخاب کنند.

تست اردک و خرگوش

شما با انجام این تست شخصیت؛ حداقل برای مسیرهای آینده کمتر دچار سردرگمی می شوید و تا حدی راه برایتان روشن می شود؛ حالا بگو با اولین نگاه به تصویر زیر چه دیدید؟

تست شخصیت؛ بگو چه تصویری می بینی تا بگم مناسب چه شغلی هستی!

جواب تست اردک و خرگوش

خرگوش:

در این تست شخصیت؛ شما بیشتر فردی فنی هستید زیرا نیمکره چپ مغزتان بیشتر استفاده می کنیددر واقع این گونه افراداین افراد برای رسیدن به کمال، شایستگی و استقلال را در کنار یکدیگر باارزش می‌دانند. به نظر آنها استفاده از راهکارهای مناسب می‌تواند دغدغه‌ها را کاهش دهد. انرژی خود را صرف به عمل آوردن ایده می‌کنند و در مشاغلی که بتوانند راه‌حل مبتکرانه ارائه دهند، با سایر اشخاص با وجدان فعالیت کنند، به دلیل ایده‌هایشان اعتبار بگیرند و توانمندی‌های خود را افزایش دهند، احساس رضایت دارند.

آنها از چالش‌های پیچیده لذت می‌برند، از اعتماد به نفس خوبی برخوردارند و قاطع هستند. از مشاغل مناسب برای این افراد می‌توان به اقتصاددان بودن، برنامه‌ریزی مالی، تحلیل‌گری اعتبارات مالی، خزانه‌داری، پژوهشگر علمی، مهندس طرح و برنامه‌ریزی، برنامه‌نویسی کامپیوتر، مدیریت شبکه، تهیه‌کننده نرم‌افزارها، آموزگاری در حوزه علوم کامپیوتر، مدیریت مدرسه، ریاضیدان، روانپزشکی، متخصص بیماری‌های قلب و عروق، مهندس هسته‌ای و مهندسی محیط زیست اشاره کرد.

اردک:

در این نوع پاسخ تست شخصیت شما از نیمکره راست مغزتان استفاده میکنید در واقع این تیپ شخصیتی توانایی خلق موسیقی را دارد. ذهن موسیقی هم در سمت راست مغز فعال‌تر است.خیال پردازی در این گونه افراد بسیار دیده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا