شیائومی 13 و 13 پرو به‌ بهترین نمایشگر میان گوشی‌های اندرویدی مجهز خواهند شد


شیائومی 13 و 13 پرو به‌ بهترین نمایشگر میان گوشی‌های اندرویدی مجهز خواهند شد

جدیدترین گزارش درمورد شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو نشان می‌دهد این دو محصول احتمالاً با بهترین نمایشگر دنیای گوشی‌های هوشمند اندرویدی عرضه خواهند شد.

سیل خبرهای مرتبط با نسل بعدی پرچم‌داران شیائومی در روزهای اخیر بیشتر شده است و هر روز شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های جدیدی درمورد خانواده‌ی شیائومی ۱۳ هستیم. ازجمله مشخصات این گوشی‌ها می‌توان به دوربین اصلی مجهز به حسگر یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 اشاره کرد.

اکنون افشاگر نام‌آشنای خبرهای فناوری، Ice Universe در توییتی اعلام کرده است که شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو از بهترین صفحه‌نمایش میان گوشی‌های اندرویدی بهره خواهند برد. طبق اعلام این منبع، حتی میزان روشنایی نمایشگر پرچم‌داران بعدی شیائومی از حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش گلکسی S22 اولترا سامسونگ نیز بیشتر خواهد بود.

شایان‌ذکر است اطلاعات گیک‌بنچ مربوط به شیائومی ۱۳ پرو که اخیراً فاش شده است نشان می‌دهد این دستگاه ازنظر عملکرد تک‌هسته‌ای به سطح عملکرد آیفون‌ ۱۳ اپل نزدیک شده است که این مورد خبر بسیار جذابی برای دنیای اندروید محسوب می‌شود. به‌نظر می‌رسد با این اتفاق، فاصله‌ی میان عملکرد پردازشی آیفون‌های اپل با پرچم‌داران اندروید در آینده حتی کمتر خواهد شد و در آن زمان شاهد رقابتی جذاب‌تر خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟