تفاوت فروش فوری و فوق‌العاده ایران خودرو چیست؟/ امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان خودرو


تفاوت فروش فوری و فوق‌العاده ایران خودرو چیست؟/ امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان خودرو

به گزارش تجارت‌نیوز، گروه صنعتی ایران‌خودرو دور جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده از روز سوم آذر 1401 آغاز کرد که امروز (ششم آذر) به پایان می‌رسد. موعد تحویل این خودروها 30 روزه و 90 روزه...

به گزارش تجارت‌نیوز، گروه صنعتی ایران‌خودرو دور جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده از روز سوم آذر 1401 آغاز کرد که امروز (ششم آذر) به پایان می‌رسد.

موعد تحویل این خودروها 30 روزه و 90 روزه است که بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P ، سورن پلاس دوگانه‌سوز و وانت آریسان۲ عرضه شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU۷P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شده است.

تفاوت طرح فروش فوری و طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو

در طرح فروش فوری خودرو، معمولا در مناسب‌ها و روزهای خاص توسط شرکت‌های خودروساز انجام می‌شود. در این طرح متقاضیان باید کل مبلغ خودرو را زمان ثبت‌نام بپردازند. گفتنی است که در این طرح، مبلغ پرداختی نسبت به قیمت بازار کمتر است و موعد تحویل هم معمولا 90 روزه تعیین می‌شود.

طرح فروش فوق‌العاده هم تقریبا مانند فروش فوری است، اما با این تفاوت که برخی از شرکت‌های خودروساز مبلغی را به صورت‌ علی‌الحساب پیش‌پرداخت دریافت می‌کنند و برخی از شرکت‌ها مبلغ کل خودرو را زمان ثبت‌نام دریافت می‌کنند. در این طرح هم قیمت نسبت به قیمت خودرو در بازار پایین‌تر است.

این دو طرح گروه خودروسازی ایران خودرو، برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

برای مطالعه بیشتر مطلب قرعه‌ کشی کدام خودروها حذف شد؟ را در تجارت‌‎نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مستانه