خواستگاری عجیب یک دختر از رامین رضاییان در اردوی تیم ملی ! / عجیب تر واکنش کی روش !


خواستگاری عجیب یک دختر از رامین رضاییان در اردوی تیم ملی ! / عجیب تر واکنش کی روش !

وقتی یک دختر جوان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران از رامین رضاییان خواستگاری کرد، سرمربی پرتغالی تیم از خنده روده بر شد!

رامین رضاییان سمسکندی متولد 27 اسفند 1368 در ساری بازیکن فوتبال اهل ایران است. رامین رضاییان در یک خانواده 4 نفره با پدری پزشک به نام عین الله رضاییان و یک خواهر بزرگ شده است. قد رامین رضاییان 185 سانتی متر است. رامین رضاییان که شاید اگر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نمی‌شد به جام‌جهانی ۲۰۲۲ نمی‌رفت حالا یکی از گلزنان تیم ملی است. رامین رضاییان در بازی ایران- ولز در دقایق پایانی گل دوم را به ثمر نشاند.

یکی از حواشی جالب درباره رامین رضاییان در جام جهانی مربوط به خواستگاری دختر روس از اوست. این ماجرای جالب مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ است.

خواستگاری عجیب یک دختر از رامین رضاییان در اردوی تیم ملی ! / عجیب تر واکنش کی روش !

ماجرا از این قرار است که یک دختر جوان از کشور روسیه به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ می رود و از رامین رضاییان خواستگاری می کند. گفته می شود وقتی کارلوس کی روش این موضوع را فهمیده بسیار خندیده و اینگونه گفته است که این موردها طبیعی می‌باشد، مانند جام جهانی ۲۰۱۴ که از علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی خواستگاری شد.

خوشحالی پس از گل رامین رضاییان

رامین رضاییان در اینستاگرام درباره شادی پس از گلش با انتشار پستی نوشت: جایی که واقعا نمیدونستم بخندم یا اشک بریزم. مردم ایران از ته قلب دوستتون دارم. شما سزاوار بهترین‌ها هستید. او در کنار این متن سه قلب با رنگ‌های سبز، سفید و قرمز به نشانه پرچم ایران منتشر کرد.

گفته می شود که او دقایقی بعد به خاطر تذکری که گرفت این پست را پاک کرد.

رزومه فوتبالی رامین رضاییان

رامین رضاییان مانند تمامی دانش آموزانی که به فوتبال علاقمند بودند از کودکی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد، البته با شروع دوران راهنمایی و دبیرستان و حضور در تیم های محلی توانست بسیار پیشرفت کند، او فعالیت حرفه ای خود را در زمینه فوتبال از سال ۸۱ با پیوستن به باشگاه شهرداری ساری آغاز کرد او سپس توانست در اولین قرارداد رسمی خود با تیم صبای قم یک قرارداد رسمی به امضا برساند و چهار فصل برای این تیم بازی کرد، رامین رضاییان در سال ۹۲ به تیم راه آهن پیوست و پس از بازی خوبش در این تیم با نظر کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و به عنوان یک مدافع در تیم ملی حضور پیدا کرد.

جالب است بدانید که اسم رامین رضاییان در لیست تیم ملی 2018 نبود و او پس از خط خوردن فوتبالیست هایی همچون وریا غفوری، جلال حسینی و کاوه رضایی به تیم ملی اضافه شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)