حضور ژاوی در دوحه برای یک بازیکن!


حضور ژاوی در دوحه برای یک بازیکن!

سرمربی بارسلونا بازی امشب اسپانیا و آلمان را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش رکنا و به گفته موندو دپورتیوو، یکی از افرادی که بازی آلمان و اسپانیا را به دقت نگاه خواهد کرد ژاوی هرناندز است.

سرمربی بارسلونا روز جمعه به دوحه سفر کرده است تا برخی از مسابقات را در ورزشگاه تماشا کند و نه تنها بازیکنان بارسلونا بلکه برخی از اهداف نقل و انتقالات باشگاه را زیر نظر داشته باشد. بر اساس این گزارش، یکی از بازیکنانی که او را زیر نظر دارد، ایلکای گوندوگان است.

در واقع انتظار می‌رود ژاوی امشب در بازی مقابل اسپانیا به تماشای این ملی‌پوش آلمانی بنشیند. بارسلونا مدت‌هاست که گوندوغان را به عنوان یکی از اهدافش در لیست قرارداده است ، اما هنوز حرکت قابل توجهی برای ستاره منچسترسیتی انجام نداده است.

با توجه به اینکه پپ گواردیولا اخیرا قرارداد خود را با اتحاد تمدید کرده است، بسیاری بر این باورند که گوندوگان هم ماندنش در اتحاد را طولانی‌تر کند. قرارداد فعلی او در پایان فصل به پایان می‌رسد و ممکن است تصمیم قطعی در مورد آینده او به زودی پس از جام جهانی گرفته شود.

انتظار می‌رود ژاوی به غیر از گوندوگان، و یوردی آلبا بررسی سایر بازیکنان بارسلونا مانند گاوی، پدری و سرخیو بوسکتس هم زیر نظر داشته باشد، ژاوی قصد دارد بازی قطر مقابل هلند را تماشا کند، جایی که 2 بازیکن دیگر بارسلونا یعنی ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟