پیشرفت 30 درصدی حوزه حمل و نقل شهرداری تهران در 6 ماهه نخست سال 1401


پیشرفت 30 درصدی حوزه حمل و نقل شهرداری تهران در 6 ماهه نخست سال 1401

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: ۳ حوزه ساخت مترو، بهره‌برداری مترو و اتوبوسرانی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری و بنابر اعتبار اختصاص یافته؛ پیشرفت ۳۰ درصدی را بر اساس اعتبار در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد آخوندی در پایان یکصدونهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گزارش نظارتی 6 ماهه پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: این گزارش توسط کمیسیون برنامه و بودجه در صحن شورا ارائه شد و در واقع یکی از سیاست‌های شورا این است که هر سه ماه گزارش نظارتی را در ارتباط با بخش‌های مختلف شهرداری تهران ارائه کند.

وی افزود: هفته گذشته گزارش نظارتی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران ارائه شد که با ارائه این گزارش‌ پیشرفت فیزیکی پروژه‌های هر معاونت بر اساس اعتبارات در نظر گرفته شده مشخص می‌شود.

آخوندی با اشاره به اینکه حوزه حمل و نقل 3 حوزه تخصصی از جمله ساخت مترو، بهره‌برداری مترو و شرکت اتوبوسرانی دارد، گفت: بر اساس گزارش ارائه شده پیشرفت معاونت حمل و نقل در 6 ماهه اول سال بنا بر اعتبار تخصیص یافته به این معاونت 30 درصد بوده است که خیلی عملکرد مناسبی نیست و انتظار ما بیش از این است.

وی گفت: امیدواریم با توجه به اینکه در 6 ماهه دوم نقدینگی شهرداری تهران بیشتر می‌شود شاهد گزارش مناسب‌تری از معاونت های شهرداری باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!