کوین بواتنگ:/ امشب موتور اسپانیا روشن شود، کار آلمان تمام است


کوین بواتنگ:/ امشب موتور اسپانیا روشن شود، کار آلمان تمام است

کوین پرینس بواتنگ معتقد است کلید پیروزی آلمان برابر اسپانیا در بازی امشب، پرس شدید و جلوگیری از اجرای سبک تیکی تاکاست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در بازی نخست خود در جام جهانی 2-1 به ژاپن باخت، امشب باید برابر اسپانیا قرار بگیرد و هر نتیجه ای غیر از پیروزی می تواند باعث حذف این تیم شود. کمتر کسی تصور می کرد آلمان مغلوب ژاپن شود و مانشافت برای جلوگیری از یک فاجعه، امشب باید اسپانیا را شکست دهد.

کوین بواتنگ:/ امشب موتور اسپانیا روشن شود، کار آلمان تمام است

کوین پرینس بواتنگ، ستاره غنایی هرتابرلین، در مورد بازی امشب به اسپورت 1 گفت:«بازی امشب مثل یک فینال است. یک بازی مرگ و زندگی. بازیکنان آلمان خودشان مقصر وضعیت احمقانه کنونی هستند و باید با کمک یکدیگر از آن خارج شوند. من هنوز شکست برابر ژاپن را باور نکرده ام و نمی دانم چگونه تیمی که نیمه اول هیچ حرفی برای گفتن نداشت و باید چند گل دریافت می کرد، در پایان برنده شد. آلمان نباید در آن بازی می باخت.»

بواتنگ ادامه داد:«برخی معتقدند تیم آلمان در رختکن و در میدان رهبر ندارد ولی این درست نیست. جاشوا کیمیش، رودیگر و توماس مولر آنقدر تجربه دارند که بتوانند تیم را رهبری کنند. اگر در تیم هر کسی وظیفه اش را انجام دهد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.»

کوین بواتنگ:/ امشب موتور اسپانیا روشن شود، کار آلمان تمام است

بواتنگ در مورد اسپانیا گفت:«آنها با پیروزی 7-0 بر کاستاریکا مقابل آلمان قرار خواهند گرفت و روحیه بسیار بالایی دارند. اسپانیا تیمی جوان و بانشاط است و در این تیم چند بازیکن باتجربه هم حضور دارند. در مجموع ترکیبی بسیار خوب از جوانان و باتجربه ها هستند که از بازی خود لذت می برند. باید برابر این تیم جنگید و جسور بود. آلمان باید با قلبش بازی کند و از دقیقه اول، شدیدا اسپانیا را پرس کند. اگر به آنها اجازه دهید سیستم تیکی تاکا را اجرا کنند و موتورشان روشن شود، کار آلمان تمام خواهد شد و زودتر از تصور از جام جهانی خواهد رفت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام