قیمت سدان KMC J7 کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد


قیمت سدان KMC J7 کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد

قیمت سدان KMC J7 کرمان موتور یک هفته پس از تحویل به مشتریان در بازار آزاد مشخص شد. در ادامه جزئیات اختلاف قیمت کارخانه و بازار این سدان کرمان موتور را بررسی خواهیم کرد. شرکت کرمان موتور طی هفته قبل نخستین سری از سدان KMC J7 را به دست مشتریان آنها...

قیمت سدان KMC J7 کرمان موتور یک هفته پس از تحویل به مشتریان در بازار آزاد مشخص شد. در ادامه جزئیات اختلاف قیمت کارخانه و بازار این سدان کرمان موتور را بررسی خواهیم کرد.

شرکت کرمان موتور طی هفته قبل نخستین سری از سدان KMC J7 را به دست مشتریان آنها رساند و اکنون نیز فعالان بازار قیمت آن را در بازار آزاد تعیین کردند. گفتنی است KMC J7 همان جک J7 بوده که کرمان موتور آن را با تغییر نام به بازار ایران عرضه می‌کند.

قیمت سدان KMC J7 در بازار آزاد

قیمت سدان KMC J7 کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد

کرمان موتور مدتی قبل سدان KMC J7 را با قیمت 1 میلیارد و 265 میلیون تومان به بازار عرضه کرد و برای مشتریانی که آن را به شکل نقدی خریداری کنند نیز تخفیف 65 میلیون تومانی را در نظر گرفت. از این رو این سدان جدید بازار به شکل نقدی با قیمت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان روانه بازار شد.

اکنون پس از تحویل نخستین سری از این خودرو به مشتریان، فعالان بازار و نمایشگاه‌داران در آگهی‌های فروش برای این خودرو در بازار آزاد قیمت 1 میلیارد و 550 میلیون تومان و 1 میلیارد و 650 میلیون تومان را در نظر گرفتند که از اختلاف قیمت چشمگیر بین قیمت کارخانه و بازار آزاد آن حکایت دارد.

قیمت سدان KMC J7 کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد

گفتنی است کی ام سی جی 7 به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 172 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته دو کلاچه اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

قیمت سدان KMC J7 کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد

سدان KMC J7 از امکانات متعددی چون سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه عقب، نورپردازی داخل کابین، صندوق عقب برقی، صندلی راننده برقی، گرم‌کن صندلی راننده، کروز کنترل، صفحه‌آمپر دیجیتالی، شارژر بی‌سیم، کنسول میانی با سردکن، مانیتور عمودی، آینه‌های تاشو برقی، سقف پانوراما، استارت و ورود بدون کلید، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سنسور نور و باران، دوربین 360، سیستم کنترل کشش، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، شیفتر دنده پشت فرمان و 6 کیسه هوای ایمنی بهره می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس