قیمت پژو پارس سال XU7P در آذر ماه 1401


قیمت پژو پارس سال XU7P در آذر ماه 1401

به گزارش تجارت‌نیوز، اخیراً ایران خودرو دو طرح فروش فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 و 90 روزه را برگزار کرد. در هر دو طرح خودرو پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P با قیمت 209 میلیون تومان عرضه شده است....

به گزارش تجارت‌نیوز، اخیراً ایران خودرو دو طرح فروش فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 و 90 روزه را برگزار کرد. در هر دو طرح خودرو پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P با قیمت 209 میلیون تومان عرضه شده است. اما قیمت پژو پارس XU7P در بازار چند تومان است؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این خودرو در نهمین ماه سال 1401 در محدوده 388 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. این بدین معناست که برندگان در آخرین قرعه‌کشی ایران خودرو به رانتی 179 میلیون تومانی دست پیدا می‌کنند.

رانت قیمت پژو پارس در جیب افراد خاص

البته با توجه به شرایط جدید این رانت محدود به افراد خاصی می‌شود و تمام متقاضیان و شهروندان دارای شانس یکسان برای دستیابی به گوی خوشبختی نیستند.

مادران دارای سه فرزند (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) و صاحبان خودروهای فرسوده که به دنبال محصول جایگزین هستند بیش از متقاضیان عادی در لاتاری ایران خودرو شانس دارند. با توجه به فاصله قیمت پژو پارس در بازار و کارخانه متقاضیان این خودرو بیش از سایر محصولات هستند.

گفتنی است که امروز آخرین مهلت ثبت‌نام ایران خودروست. مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه 9 آذرماه 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد‌.

برای مطالعه بیشتر خبر سود 179 میلیونی در لاتاری ایران خودرو را در تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد